به گزارش
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، مسعود نجفي با بياناين مطلب افزود: تعداد كل تماس هاي دريافتي در تير ماه سال جاري برابر با هفت هزا رو 623 تماس بوده كه از اين تعداد چهار هزار و 129 درخواست در مركز سامانه 137 ثبت و به مناطق و سازمان هاي مربوطه ارجاع و پيگيري شده است ضمن آنكه تعداد سه هزا رو 494 مورد نيز شامل موارد متفرقه به راهنمايي شهروندي و مزاحمت هاي تلفني بوده است.
وي، با اشاره به پاسخگويي 54/74 درصدي به اين تماس ها اظهار داشت: آمار ارائه شده ميانگين درصد عملكرد پاسخگويي مناطق 12 گانه به تماس هاي مردم در سه حوزه خدمات شهري، عمران و فضاي سبز است.
اين مسئول در خصوص حوزه خدمات شهري با بيان اينكه از ميان چهار هزار و 129 تماس ثبتي تعداد 931 مورد مربوط به عدم حمل زباله و نظافت محل بوده است، بيان كرد: علاوه بر اين 511 مورد از درخواست هاي مردمي مربوط به ساخت و سازهاي غيرمجاز و 711 مورد سد معابر عمومي و 336 مورد نيز مربوط به ساير خدمات شهري بوده است.
نجفي تماس هاي مردمي مرتبط با حوزه عمران را يادآور شد و گفت: از چهار هزار و 129 تماس ثبتي سامانه 137 طي تير ماه جاري، يك هزا رو 22 تماس مربوط به شكايات و درخواست شهروندي در زمينه موارد عمراني بوده است كه در بررسي هاي آماري ميانگين كلي اين حوزه در اين ماه برابر 33/37 است.
وي در ادامه مناطق 11 و 1 را با احراز آمار 87/50 و 79/63 درصد جزء برترين مناطق در زمينه پاسخگويي و رفع مشكلات مردمي در حوزه عمران ذكر و عنوان كرد: در مقايسه كلي اين حوزه در تير ماه سال جاري نسبت به مدت مشابه سال قبل سامانه پاسخگويي مشكلات مردمي با 7/16 درصد رشد و پيشرفت آماري مواجه بوده است.
اين مسئول در پايان خاطرنشان كرد: از كل تماس هاي واصله به اين مركز تعداد 336 مورد مربوط به حوزه فضاي سبز بوده است كه طي بررسي هاي آماري صورت گرفته مناطق 3-11-9-2-10 با احراز بيش از 90 درصد از مجموعه آمار حوزه فضاي سبز برترين مناطق آماري هستند./ ف