نبود یک سیستم مدون برای کنترل و عرضه محصولات اورگانیک زمینه‌ساز ورود افراد فرصت‌طلب به بازار این محصولات شده است .

هادی زراعی تولید کننده نمونه محصولات کشاوری اورگانیک درگفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اهمیت محصولات اورگانیک در سلامت جامعه گفت : نبود یک سیستم مدون برای کنترل و عرضه محصولات اورگانیک زمینه‌ساز ورود افراد فرصت‌طلب به بازار این محصولات شده است .

وی گفت :علی رغم  گسترش میل واقبال عمومی به این محصولات اکثر این محصولات فاقد برند می باشد .

زراعی وجود مدیریت منسجم وقوی در بخش کشاورزی را عامل موفقیت این محصولات دانست وادامه داد :با مدریت صحیح وتوسعه زیر ساخت ها برای این محصولات از جمله احداث پایانه های فروش وایجاد امکانات برای نگهداری این محصولات می توان انگیزه رابرای تولیدکنندگان این بخش بیشتر از گذشته کرد .

وی تآکید کرد :مشخص‌نبودن ارگانی که اجازه عرضه این محصولات را دارد باعث بروز بی‌نظمی در بازار این نوع مواد غذایی و سوءاستفاده‌های بسیار شده است که لازم است مسئولان فکری به حال این موضوع کنند .

این تولید کننده نمونه در پایان گفت : با توجه به پتانسیل موجود کشور در بخش کشاورزی ارگانیک، می‌توان با تنظیم دقیق زمان  بهره‌برداری، بسته‌بندی و نحوه ارائه این نوع محصولات ظرف 2تا 3سال آینده به بزرگ‌ترین و موفق‌ترین مرکز تولید محصولات کشاورزی طبیعی و ارگانیک در منطقه تبدیل شد.
انتهاي پيام/
برچسب ها: اقتصاد ، بازار ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار