رئیس سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز گفت: قرعه کشی لیگ های جوانان و امید نونهالان و نوجوانان پینگ پنگ 24 مرداد برگزار می شود.

داریوش ضرغامپور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: سومین دوره لیگ برتر نونهالان و نوجوانان تنیس روی میز در حالی 24 مرداد برگزار می شود که تاکنون حضور هشت تیم هیئت کردستان، هیئت لرستان، هیئت مرکزی، مناطق نفت خیز جنوب، پتروشیمی بندر امام ماهشهر، هیئت همدان، هیئت قم و نفت آبادان قطعی شده است.

وی خاطر نشان کرد: لیگ نونهالان و نوجوانان سال گذشته در چهار نوبت و به صورت متمرکز برگزار شد. تصمیم برای اینکه لیگ امسال به صورت متمرکز برگزار شود یا رفت و برگشت را بر عهده تیمها گذاشته ایم که روز قرعه کشی تصمیم گیری کنند، اگر نظرشان بر متمرکز باشد لیگ امسال را هم در 4 نوبت برگزار می کنیم.

رئیس سازمان لیگ تنیس روی میز از قرعه کشی لیگ جوانان و امید در همان روز خبر داد و در این باره اذعان داشت: قرعه کشی لیگ جوانان و امید هم همان روز 24 مرداد برگزار می شود و تاکنون 6 تیم مناطق نفت خیز جنوب، پتروشیمی بندر امام ماهشهر، نفت آبادان، مقاومت بسیج، هیئت کردستان و هیئت قزوین در آن اعلام آمادگی کرده اند.

ضرغامپور تصریح کرد: در لیگ سال گذشته جوانان و امید که هفت تیم برگزار شد تیم تابان نخ اصفهان حضور داشت که در لیگ امسال حضور ندارد البته هیئت اصفهان اعلام کرده است که تا زمان قرعه کشی یک تیم معرفی کند اگر آنها هم به لیگ اضافه شوند لیگ 92 نیز هفت تیم برگزار خواهد شد.

وي در خصوص مبلغ ورودی لیگ گفت: مبلغ ورودی لیگ های پایه را اضافه نکرده ایم و ورودی لیگ جوانان و امید مبلغ 3 میلیون تومان است.
وی از برگزاری لیگ پیشکسوتان هم خبر داد و در این رابطه بیان کرد: قرار بود لیگ پیشکسوتان در چند ماه قبل برگزار شود اما به علت به حد نصاب نرسیدن تعداد تیمها تاریخ برگزاری این لیگ تا 24 و 25 مرداد به تعویق افتاد.

طی این دو روز 6 تیم در لیگ پیشکسوتان تنیس روی میز به رقابت خواهند پرداخت./ مح
برچسب ها: لیگ ، نونهالان ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار