معاون عملیات پلیس راه کشور داز ممنوعیت تردد کلیه وسایل نقلیه در محورهای کرج- چالوس و رودهن- آمل و ترافیک نیمه سنگین جاده کرج-چالوس خبر داد.

سردار سرتیپ مهماندار در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اعلام این خبر افزود: از ساعت 12 ظهر امروز از میدان امیرکبیر کرج به سمت چالوس تا ساعت 2 بامداد یکشنبه مسدود و تردد کلیه وسایل نقلیه ممنوع خواهد بود.
 
رئیس پلیس راهور کشور ادامه داد: همچنین جاده هراز نیز از ساعت 13 تا 24 امشب در محور رودهن به سمت آمل بسته است و تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 بامداد امروز از آب اسک به سمت رودهن یکطرفه خواهد بود.
 
وی در ادامه اظهار داشت: همچنین محور مرزن آباد به سمت کرج نیز از ساعت 15 امروز تا ساعت 24 فردا یک طرفه خواهد بود.
 
سردار مهماندار خاطر نشان کرد: در محور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع است و نیز تردد تمام کامیونت‌ها و کامیون‌ها تا ساعت 24 امشب در محور هراز و نیز تردد انواع کامیون و تریلر در محور فیروز کوه از تهران به سمت قائم شهر و بالعکس و همچنین در آزادراه قزوین-رشت همچنان ممنوع است./رض

*ترافیک نیمه سنگین در محور کرج-چالوس

سرهنگ اسفندیاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اعلام این خبر افزود: براساس آخرین تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی دریافتی، سامانه‌های هوشمند ترافیک و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور در حال حاضر در محور کرج به سمت چالوس بار ترافیکی نیمه سنگینی حاکم است.
 
وی ادامه داد: همچنین آخرین وضعیت جوی نیز حاکی از مه گرفتگی غلیظ در تونل کندوان تا کف هزار چم است که باعث کاهش میدان دید رانندگان و کم کردن سرعت خودروها شده است.
 
معاون عملیات پلیس راه کشور اظهار داشت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای کشور و امدادرسانی به هموطنان است.

*ممنوعیت‌های تردد در محور کرج- چالوس و رودهن- آمل

سردار سرتیپ مهماندار در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اعلام این خبر افزود: از ساعت 12 ظهر امروز از میدان امیرکبیر کرج به سمت چالوس تا ساعت 2 بامداد یکشنبه مسدود و تردد کلیه وسایل نقلیه ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راهور کشور ادامه داد: همچنین جاده هراز نیز از ساعت 13 تا 24 امشب در محور رودهن به سمت آمل بسته است و تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 بامداد امروز از آب اسک به سمت رودهن یکطرفه خواهد بود.

وی در ادامه اظهار داشت: همچنین محور مرزن آباد به سمت کرج نیز از ساعت 15 امروز تا ساعت 24 فردا یک طرفه خواهد بود.

سردار مهماندار خاطر نشان کرد: در محور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع است و نیز تردد تمام کامیونت‌ها و کامیون‌ها تا ساعت 24 امشب در محور هراز و نیز تردد انواع کامیون و تریلر در محور فیروز کوه از تهران به سمت قائم شهر و بالعکس و همچنین در آزادراه قزوین-رشت همچنان ممنوع است.

*ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و هراز

سردار مهماندار در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اعلام این خبر افزود: در حال حاضر در محورهای چالوس به سمت مازندران، ابتدای محور هراز و محور آمل به سمت تهران ترافیک نیمه سنگینی حاکم است.

وی ادامه داد: همچنین در استان‌های مازندران و گلستان بارش‌های پراکنده باران ادامه دارد که به سبب لغزندگی جاده‌ها لازم است رانندگان دقت دو چندانی داشته باشند.

فرمانده پلیس راه کشور اظهار داشت: وضعیت جوی و ترافیکی سایر نقاط کشور در حال حاضر عادی و روان است .


*ترافيک روان در تمامي محورهاي کشور

سرهنگی سلبی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری، سامانه‌های هوشمند ترافیک شمار برخط و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور درحال حاضر کلیه محورهای مواصلاتی کشور از ترافیک عادی و روانی برخوردار است و تا کنون گزارشی مبنی بر تراکم ترافیکی نداشته‌ایم.

وی ادامه داد: براساس گزارش‌های دریافتی ازوضعیت جوی هم اکنون اکثریت محورهای استان مازندران و گلستان محور آزادشهر-مینودشت بارش پراکنده و لغزندگی سطح جاده‌ها اعلام شده است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهبر ناجا اظهار داشت: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهبر ناجا به صورت شبانه روزی با شماره تلفن 88255555 پاسخگو وضعیت راههای کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است./ف

برچسب ها: سلبی ، گشت ، گزارش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار