نرم افزار Dziobas RAR Movie Player که در حقیقت یک پلیر است می تواند به سادگی فیلم های موجود در فایل های RAR را بدون این که از حالت فشرده خارج شوند به نمایش درآورد.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ در دنیای مجازی، استفاده از فایل های فشرده برای آپلود و دانلود بسیار مرسوم شده و امری عادی تلقی می شود. سایت های مختلف برای در اختیار گذاشتن فایل های مختلف از فرمت های نظیر ZIP و RAR استفاده می کنند، سایت هایی که فیلم در اختیار کاربران قرار می دهند غالبا فیلم ها را به صورت فشرده و در چند قسمت آپلود می نمایند تا کاربران بتوانند ساده تر به فایل ها دسترسی داشته باشند.



اما مهم ترین مشکل کاربران شاید این نکته باشد که باید تمامی قسمت ها را دریافت کنند تا فیلم قابل نمایش باشد، هر چند می توان با ترفندهای مختلف حتی با دریافت اولین قسمت نمونه دقایق فیلم را تماشا کرد اما این کار همیشه پاسخ مثبت نخواهد داد. برای انجام چنین کاری نرم افزار کوچک Dziobas RAR Movie Player می تواند بسیار مفید واقع شود.
این نرم افزار بسیار ساده علاوه بر این مورد قادر است تا دی وی دی ها و فیلم های معمولی را هم پخش و اجرا نماید. اکثر فرمت های رایج در این ابزار قابلیت پشتیبانی دارند. برای کاربرانی که از سایت های مختلف فیلم دانلود می کنند این نرم افزار می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد.




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۱۷ ۱۶ دی ۱۳۹۹
پلیر رار زیپ
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۱۴:۴۵ ۲۹ مرداد ۱۳۹۲
باسلام.لطفا برنامه ای قوی و کم حجم برای پخش فیلم و رایت cd,dvd ارائه نماید.با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
علی رضا عباس زاده
۰۰:۴۲ ۲۹ مرداد ۱۳۹۲
با عرض تشکر از مطلبتون ولی عکس نرم افزار رو در صفحه ی دریچه باز نمیشه فکر کنم خوب آپلودش نکردید ممنون میشم رسیدگی کنید.
آخرین اخبار