رئيس‌جمهور با تأکيد بر ضرورت افزايش قدرت ملي، قانون‎گرايي را زمينه‌اي براي انسجام و وحدت ملي خواند و گفت: امیدوارم دولت يازدهم با کسب رأي اعتماد از مجلس شوراي اسلامي بتواند خدمت خود را هرچه زودتر به ملت شريف ايران آغاز کند.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام والمسلمين دکتر حسن روحاني رئيس‌جمهور کشورمان در ديدار مسئولان، سفراي کشورهاي اسلامي و جمعي از اقشار مختلف مردم با مقام معظم رهبري ، با تبريک عيد سعيد فطر، اين عيد را عيد ايستادگي و پايداري و تهذيب نفس خواند و با تشکر از همه ملت ايران براي حرمت‌داري اين ماه مبارک افزود: رمضان، ماه وحدت است که همه ملت‌ها با مناسکي واحد پيوند خود را محکم‌تر مي‌کنند.

رئيس‌جمهور اظهار اميدواري کرد که رنج و خستگي کشورهاي مسلمان به ويژه کشورهايي که امروز با دخالت خارجي دچار رنج مضاعف شده‌اند برطرف شود و عيدانه آنها در اين عيد بزرگ، رهايي از مشکلات بوجود آمده باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحاني با بيان اينکه ماه مبارک رمضان، ماه غفران و رحمت واسعه الهي نيز است، افزود: لازم است به برکت اين ماه، دل‌ها را پاک کنيم و محبت‌ها را گسترش دهيم.

رئيس‌جمهور با تأکيد بر ضرورت افزايش قدرت ملي، قانون‎گرايي را زمينه‌اي براي انسجام و وحدت ملي خواند و اظهار اميدواري کرد؛ دولت يازدهم با کسب رأي اعتماد از مجلس شوراي اسلامي بتواند خدمت خود را هرچه زودتر به ملت شريف ايران آغاز کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار