ایده اصلی این نمایش براساس داستان شنگول و منگول است و می توان گفت این نمایش در همان چارچوب نوشته شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نق از روابط عمومی دومین جشنواره تئاتر شهر، میترا کریم خانی کارگردان نمایش تنها در خانه با بیان این مطلب گفت: ایده این نمایش را از اخبار ی که این روزها زیاد می شنویم، گرفتم. هرروز اخباری درباره اینکه افراد مختلف فریب می خورند و درخانه را روی ماموران آب یا برق دروغین باز می 
کنند، می شنویم.  این همان تم اصلی داستان شنگول و منگول است اما داستان نمایش با آن داستان تفاوت دارد اما در همان چارچوب تعریف می شود.

کریم خانی این نمایش را با تکنیک های عروسکی ماسک و دستکشی در بخش تئاتر کودک و نوجوان به اجرا درمی آورد. او درباره استفاده از این تکنیک ها توضیح می دهد: به فراخور داستان و نوع کار از این دو نوع عروسک استفاده کردم. از لحظ تکنیکی باید برای این کار عروسک های دستکشی طراحی می کردیم. سهیلا باجلان طراح عروسک و صحنه این نمایش است. 

کریم خانی ابراز امیدورای می کند تبلیغات بیشتری برای جشنواره تئاتر شهر انجام شود: سازمان فرهنگی هنری شهرداری در عرصه تبلیغات خیلی قویتر از وزارت ارشاد است و امکانان بیشتری در این زمینه دارد . در تمامی مناطق تهران فرهنگسرا دارد و حیف است اگر کسی از برگزاری این جشنواره باخبر نشود.

دومین جشنواره تئاتر شهر از روز شنبه 19 مرداد در 12 تالار ، مجموعه فرهنگی و هنری، فرهنگسرا و گالری تهران میزبان عموم علاقه مندان خواهد بود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار