یک پایگاه اینترنتی ویژه ارسال و دریافت نامه های الکترونیکی (ایمیل) که ادوارد اسنودن مشاور سابق آژانس امنیت ملی آمریکا از آن استفاده می کرد، روز پنجشنبه مسدود شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، این سایت که "لاوابیت" نام دارد و اسنودن از زمان پناهنده شدن در مسکو از آن استفاده می کند، از بیم آنکه به همدستی مجرمانه علیه مردم آمریکا متهم شود، مسدود شد.
لادار لویسون مدیر این سایت گفت : من مجبور شدم میان دو گزینه همدستی مجرمانه علیه مردم آمریکا یا ترک ده سال کار مداوم و دشوار، دومی را انتخاب کرده و سایت لاوابیت را ببندم، فقط این را باید بگویم که در حال حاضر نمی توانم آنچه طی شش هفته اخیر بر من گذشته است را بازگو کنم.

سایت لاوابیت حدود ده سال پیش در ایالت تکزاس آمریکا راه اندازی شد. ادوارد اسنودن که به سبب افشای برنامه محرمانه شنود مکالمات تلفنی و اینترنتی مردم در آمریکا، از آن کشور فراری و به روسیه پناهنده شد، مدتهاست از این سایت استفاده می کند.

اسنودن به جرم جاسوسی در آمریکا تحت پیگرد قرار دارد و چند هفته در سالن ترانزیت یکی از فرودگاه های مسکو بلاتکلیف بود تا در نهایت دولت روسیه به وی پناهندگی موقت داد.

برچسب ها: لاوابیت ، ارسال ، ایمیل ، اسنودن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار