معاون عمرانی استاندار تهران گفت: امروز نیز تحریمهای اقتصادی با وجود سطح گسترده خود هیچگاه فلج کننده نبودند و با عنایت باری تعالی، توجهات ائمه اطهار(ع)، رهبری داهیانه رهبر فرزانه انقلاب بر مشکلات فائق آمده و آرمانهای امام راحل(ره) را محقق می سازیم.

محمدرضا محمودی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: ایران اسلامی در برهه های مختلف تاریخ، تحریم ها و توطئه های دشمنان را خنثی کرده و توانسته است که به موفقیتهای مطلوبی دست یابد.

وی ادامه داد: اختلافات در برخی مواقع و بین بعضی مسئولان رخ می دهد، اما اگر از جایگاهی بالاتر به این مسائل نگریسته شود خواهیم دید که ایران در میان دشمنان بسیاری قرار دارد.

محمودی افزود: امروز ایران و 70 میلیون جمعیت آن در جهان تنها هستند و دشمنان برای ضربه زدن به این مرز و بوم اسلامی تلاش می کنند، حال اگر از چنین منظری به مسائل بنگریم دلهای ما به یکدیگر نزدیک می شود.

معاون عمرانی استاندار تهران اضافه کرد: در حال حاضر تنها کشوری که پرچم شیعه و بیرق سید و سالار شهیدان را بر فراز خود نگه داشته ایران است، البته سلایق مختلف است و هر یک در جای خود محترم هستند.

وی ادامه داد: بدون شک توجه ویژه خداوند متعال به این کشور ناشی از برکات شبهای قدر ماه رمضان و عاشورا و تاسوعای حسینی(ع) است.

محمودی، حضور امام راحل(ره) و مبارزه ایشان با رژیم ستمشاهی تا بن دندان مسلح به عنوان ژاندارم خلیج فارس، پیروزی بر آن و کسب توفیقات بعدی را ناشی از عنایات دستی الهی بر سر مردم ایران خواند.

معاون عمرانی استاندار تهران افزود: خداوند با همان توان مقالب القلوب خود دل نظامیان تحت لوای شاه ظالم را به طرف مردم بازگرداند و آن حماسه بزرگ در سال 57 روی داد.

وی ادامه داد: پس از انقلاب شکوهمند اسلامی صدام جنایتکار با توان نظامی تقویت شده از سوی بیش از 30 کشور رژیم بعث ساز حمله به کشور را نواخت و وارد مرزهای ایران شد.

محمودی اضافه کرد: اما در نهایت دلاوریهای غیورمردان و شیرزنان در جبهه های حق علیه باطل دشمن را به عقب راند و شکستی دیگر در پرونده استکبار جهانی ثبت و ضبط کرد./س


برچسب ها: تحریم ، توطئه ، دشمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.