عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس چیدمان کابینه روحانی را منطبق بر شعار اعتدال خواند و گفت:باید این گونه رفتارها را در ابتدای دولت به فال نیک گرفت.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، موسی الرضا ثروتی در ارزیابی کابینه پیشنهادی حسن روحانی گفت:اکثریت قریب به اتفاق وزرای معرفی شده در کابینه پیشنهادی روحانی افرادی با سابقه،با تجربه و امتحان پس داده هستند و به لحاظ تحصیلات،مدارج و سابقه کار توانمندی های لازم را دارند.

نماینده مردم بجنورد،جاجرم،گرمه،مانه و سملقان،راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود:نظر نهایی را درباره کابینه باید مجلس بدهد و مخالفان و موافقان نیز باید با دلایل منطقی و روشن نقطه نظرات خود را بیان کنند.

ثروتی ارائه لیست اسامی وزرای پیشنهادی را نقطه قوت در این دولت توصیف و تصریح کرد:باید این گونه رفتارها را در ابتدای دولت به فال نیک گرفت و امیدواریم رویه دولت یازدهم به طور کلی ارائه موارد لازم به مجلس در اسرع وقت باشد.

وی ادامه داد:برای تدوین این کابینه پیشنهادی رایزنی خاصی با مجلس صورت نگرفت و خود دولت این لیست را تهیه کرده است و البته کابینه قوی و کارامد نیازی نیز به رایزنی با مجلس ندارد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات چیدمان کابینه روحانی را منطبق بر شعار اعتدال وی در زمان رقابت های انتخاباتی اعلام و تاکید کرد: نیروهایی که در لیست پیشنهادی وزرا معرفی شده اند منطبق بر مفهوم اعتدال است و اکثریت این کابینه دارای سوابق روشنی هستند و چند نفری نیز که در مورد آن ها مسائلی گفته می شود باید پس از بررسی های مجلس تصمیم نهایی در مورد آن ها اتخاذ شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.