در 4 ماهه اول سال جاری ، ده ها قلم کالا به ارزش بیش از 48 میلیون دلار با نظارت استانداردازکاشان به خارج از کشور صادر گردید .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، مدیر کل استاندارد استان اصفهان دراین خصوص گفت : کارشناسان و بازرسان استاندارد در بخش صادرات اداره کل در شهرستان کاشان در 4 ماه اخیر بر صادرات بیش از 000/700/2 متر مربع فرش ماشینی ، 170 هزار متر مربع کاشی و سرامیک ، 15 هزار دست لنت ترمز خودرو ، 4 هزار دستگاه کولر آبی ، 300 هزار لیتر انواع آب میوه و نوشابه ، انواع لوله های چدنی ، اجاق گاز های خانگی ، و ... به ارزش بیش از 48 میلیون دلار به خارج از کشور نظارت داشتند .

شفیعی با ذکر این نکته که کالاهای فوق الذکر به بیش از 20 کشور دنیا اعم از ژاپن ، استرالیا ، انگلستان ، فرانسه ، اسپانیا ، اتریش ، کانادا ، عربستان ، هندوستان و ... صادر گردیده است ، افزود : استاندارد بودن کالاهای داخلی مطالبه ی اصلی مقام معظم رهبری می باشد و معظم له طی سالیان اخیر مرتباً در فرمایش خود بر ارتقاء کیفیت کالاها و تولیدات با کیفیت داخلی تاکید فرموده اند .

وی هدف و چشم انداز سازمان ملی استاندارد را ، بالابردن کیفیت تولیدات داخلی برشمرد تا حدی که از لحاظ کیفی ، یا برتر از محصولات خارجی و یا همسطح آن باشد و گفت : انشاء الله روزی را شاهد باشیم که هموطنان عزیزمان صرفاً کالاهای ایرانی را مصرف کنند و ایران به عنوان یکی از بزرگترین صادر کنندگان کالاهای با کیفیت به اقصی نقاط جهان و در همه زمینه ها شناخته شود ./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.