وزنه بردار دسته مثبت 105 کیلوگرم کشورمان گفت: در لیگ امسال عضو تیم پیکان هستم و امیدواریم عنوان قهرمانی لیگ را از آن خود کنیم.

بهادر مولایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به نظر من قدرتمندترین تیم وزنه برداری امسال، تیم پیکان است زیرا هفت ملی پوش وزنه برداری از جمله رسول تقیان، سهراب مرادی، امین زارع، جابر بهروزی، کیا قدمی،‌ مجید عسکری و من را به خدمت گرفته است.

وی در ادامه افزود: با حضور این ملی پوشان و تدابیری که مسئولان تیم پیکان اندیشیده اند، می خواهیم مسابقات لیگ را با جایگاه اولی درسه هفته نخست آغاز و تا آخر این هفته مسابقه با سکوی اول به اتمام برسانیم.

وزنه بردار تیم ملی کشورمان در خصوص وضعیت آمادگی اش افزود: درحال حاضر در آمادگی جسمانی85 درصد به سر می برم اما در اردوهای تیم ملی با یک آسیب دیدگی جزئی از ناحیه پای چپ مواجه شدم با فیزیوتراپی توانستم مصدومیتم را کنترل کنم و روبه بهبودی پیش بروم.

وی در ادامه درباره وضعیت اردوی تیم ملی خاطر نشان کرد: مرحله اول اردوها با فشار بالای تمرینی آغاز شد که در طول روز در 4 وعده از 7 صبح تا9:30 شب به سالن تمرینات می رفتیم و تمرینات خود را انجام می دادیم، ولی امروز تمریناتمان سبک تر شد و می توانیم رکوردهایی با افزایش 10 تا 20 کیلو افزایش را به ثبت برسانیم.

مولایی در خصوص مسابقات لیگ وزنه برداری تصریح کرد: امسال به دلیل دور بودن مسافت مکان مسابقات از اردوی تیم ملی با صلاح دید مسئولان سازمان لیگ می توانیم در داخل اردوها وزنه های موردنظر را به ثبت برسانیم، سپس به مسئولان رکوردهایمان اعلام خواهد شد.

وی در پایان افزود: در آینده نچندان دور در مسابقات جهانی، هدف اصلی ام کسب مقام اولی و بعد رکورد شکنی است تا بتوانم اول از همه جبران زحمات خانواده ام و بعد سر مربی تیم ملی کوروش باقری را به بهترین نحوه انجام بدهم./مح
برچسب ها: تمرین ، اردو ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار