رئیس پلیس راهور کشور از ممنوعیت تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 24 امشب از مرزن آباد به سمت کرج و نیز ممنوعیت عبور کامیون در محور هراز از امروز تا پایان روز شنبه خبر داد.

سردار سرتیپ مهماندار در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: از ساعت 12 امشب در محور کرج – چالوس عبور کلیه وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج تا ساعت 14 بعد از ظهر فردا ممنوع خواهد بود و از ساعت 3 بامداد جمعه تا ساعت 14 روز بعد عبور وسایل نقلیه از سمت کرج به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راهور کشور در ادامه تصریح کرد: همچنین عبور کامیون در محور هراز و عبور تریلی در محور فیروزکوه از امروز تا پایان روز شنبه ممنوع است.

وی اظهار داشت: در سایر محورها مشکلی در این زمینه وجود ندارد اما محورهای ترافیکی به ویژه خروجی شهرهای بزرگ و ورودی استان های مسافر پذیر پرحجم بوده و با ترافیک سنگین و نیمه سنگین روبرو خواهند بود.

مهماندار در ادامه بیان داشت: با شروع سفرها از بعد از ظهر روز گذشته چهارشنبه محورهای خروجی شهر تهران از جمله کرج – چالوس با ترافیک سنگینی مواجه بود و از ساعت 22 شب تا 6 صبح این محور از سمت کرج به سمت چالوس یک طرفه خواهد بود.

وی ادامه داد: از دیگر محورهای ترافیکی که طی امروز و روز گذشته ترافیک سنگینی نداشته اند محور هراز در محدوده آبعلی تا امامزاده هاشم بوده که تا ساعت 2 بامداد امروز نیز محور فیروزکوه و محور قم ترافیک نیمه سنگین داشتند.

سردار مهماندار خاطر نشان کرد:از ساعت 17 بعد از ظهر تا یک بامداد امروز ترافیک در آزاد راه تهران – کرج سنگین بود و از امروز صبح مجدداً بار ترافیکی در محورهای خروجی تهران نیمه سنگین است./

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار