معاون سياسي امنيتي و اجتماعی استاندار خراسان رضوي از خبرنگاران به عنوان نیروهایی موثر در نظام مقدس جمهوری اسلامی و خادمان عرصه ی اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی یاد کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،علي اصغر رشيد در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار با اشاره به نقش خطیر این قشر در ايجاد تحولات مفيد جامعه افزود: فعالان در رسانه هاي ارتباط جمعي با ديد تيز بين خود، چينش اخبار و اطلاعات و اولويت بندي در توزيع و اطلاع رساني آن ها ايفاگر نقش مهمي در اين زمينه هستند.

وی با تاکید بر سرعت، صحت و دقت به عنوان مهم ترین عناصر مورد نیاز یک خبرنگار برای انجام رسالتش ادامه داد: خبرنگاران، گزارشگران، تصوير برداران و دیگر دست اندركاران رسانه ها با انجام وظيفه خطير اطلاع رساني در تمامی عرصه هاي زندگي آحاد جامعه اعم از سياست، امنيت، اقتصاد، فرهنگ و هنر نقش آفرين هستند و با جديت در کار و رعايت ساختارهاي خبري، خبرها را تهيه و به مخاطبان خود عرضه مي كنند.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: برآيند كار اصحاب جرايد آگاهي بخشي به جامعه، افزایش سطح اطلاعات و بصيرت عمومي و فرهنگ سازي است.

سيد سعيد سرابي مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان رضوي هم با تبريك هفدهم مرداد روز خبرنگار و با اشاره به آغاز كار دولت يازدهم ابراز اميد واري كرد: با ارايه خدمات موثر و شايسته از سوي مسوولان ذيربط شاهد دمیده شدن روح تازه اي در فضاي رسانه اي استان باشيم/س.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.