نماینده ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج شیروان با تاکید بر حفظ وحدت و آرامش در جامعه گفت: وظیفه رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی این است که با پرهیز از التهاب به تقویت فضای وحدت و همدلی در جامعه کمک کنند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، حجت‌الاسلام علی منفردی صبح امروز در مراسم تکریم از خانواده شهدای این شهرستان که از خبرنگاران حوزه بسیج و ایثار و شهادت در شیروان نیز تجلیل به عمل آمد، انقلاب اسلامی را ریشه در آموزه‌های دینی دانست.

وی افزود: در حقانیت نظام اسلامی کوچک‌ترین شبهه‌ای نیست، بنابراین باید بزرگ‌ترین وظیفه خود را معرفی انقلاب شکوهمند اسلامی قرار دهید.

حجت‌الاسلام منفردی با اشاره به اینکه برای تاسیس این انقلاب خون‌های زیادی ریخته و زحمات زیادی کشیده شده است، گفت: باید از دستاوردهای انقلاب و خون شهدا به شایستگی حفاظت و پاسداری شود.

امام جمعه شیروان هم در این مراسم اظهار کرد: رسانه‌ها باید تقویت نظام اسلامی را یک تکلیف و وظیفه اصلی خود دانسته و همچنین دستاوردهای نظام را هرچه بیشتر به جامعه تبیین کنند.

حجت‌الاسلام حسین کوثری افزود: امروز به وضوح شاهدیم که دشمن برای دست‌یابی به اهداف خود، ایجاد تشنج و التهاب را وسیله‌ای برای رسیدن به اهداف خود قرار داده و در صدد تضعیف نظام اسلامی برآمده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شیروان با تاکید بر اینکه نظام اسلامی در مقابل تمام نظام‌های مستبد و استکبار ایستاده است، گفت: نباید به گونه‌ای رفتار شود که نظام اسلامی تضعیف شود، رسانه‌ها در اطلاع رسانی نقش عظیمی را داشته و باید به این مسائل توجه کنند.

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شیروان هم اظهار کرد: همان‌گونه که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با کار فرهنگی برای حفظ آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش داشته، رسانه‌ها نیز با ارائه اخبار و گزارشات در این مسیر خدمت می‌کنند.

علی‌محمد محمدی با اشاره به اینکه در بسیج از طریق حلقه‌های شجره طیبه صالحین، نشست‌های بصیرتی برای پیشرفت کشور و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش می‌شود، گفت: خبرنگاران نیز دغدغه اطلاع رسانی و ارتقای آگاهی افکار عمومی را داشته و در این مسیر بدون هیچ‌گونه چشم داشتی فعالیت دارند.

 17 مرداد یادآور خاطره شهید عرصه اطلاع رسانی «محمود صارمی» است که به عنوان روز خبرنگار نامیده شده است.

18 نفر در شهرستان شیروان به عنوان خبرنگار و فعالان رسانه مشغول به خدمت هستند.
برچسب ها: خراسان ، رسانه ، بسیج ، شیروان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.