فرماندار نمین گفت: شناساندن جایگاه خبرنگاران در جامعه یک ضرورت است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / سیدتقی دریتیم در آیین تجلیل از تلاش ها و فعالیت های خبرنگاران رسانه ملی ، خبرگزاری ها و جراید و مطبوعات در نمین سالروز شهادت شهید صارمی را فرصت و بهانه خوبی برای شناساندن جایگاه خبرنگاری و قدردانی از زحمات شبانه روزی و بی بدیل خبرنگاران دانست.

وی از کار خبرنگاری به عنوان کار سختی که نیاز به دقت بیش از حد دارد یاد کرد و گفت:صداقت و راستگویی اساسی ترین اصلی است که لازمه کسب موفقیت در امر خبرنگاری بحساب می آید.

فرماندار نمین افزود: تلاش ها و فعالیت خبرنگاران شهرستان نمین در انعکاس دقیق اخبار و اطلاعات منطقه در زمینه های مختلف فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی در خور تحسین است.
دریتیم وظیفه خبرنگاران در آگاهی دهی و اطلاع رسانی به مردم را خطیر دانست و گفت: انعکاس حقایق و واقعیت های موجود جامعه از سوی خبرنگاران علاوه بر کمک به توسعه و عمران جامعه در زمینه های مختلف می تواند در جلب اعتماد مردم و جلوگیری از تشویش اذهان عمومی اثر بخشی بسزایی داشته باشد.

وی تمام مسوولان و روسای ادارات و نهادهای دولتی شهرستان را به همکاری با خبرنگاران و خبرسازی برای این قشر پرتلاش فراخواند.

وی اظهار کرد: خبرنگاران ناظران و چشم های تیز بین نظام در بین مردم و مسوولان هستند و همکاری بیشتر دستگاه های اجرایی با آنها می تواند پیشبرد اهداف و برنامه های نظام و دولت را در عمران و آبادانی کشور و به تبع آن استان و شهرستان سرعت ببخشد/س.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.