فرمانده انتظامي خراسان رضوي گفت: طرح هاي تابستاني نيروي انتظامي خراسان رضوي در بخش هاي مختلف شامل طرح هاي ترافيكي و ارتقاء امنيت اجتماعي به منظور رفاه حال زائران و شهروندان از عيد سعيد فطر آغاز و تا پايان تابستان ادامه خواهد يافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،سردار بهمن اميري مقدم  در جمع خبرنگاران افزود: همكاري تنگاتنگي كه پليس و رسانه هاي استان دارند باعث رشد آگاهي مردم شده و سرعت در انتقال اطلاعات باعث شده مردم از بسياري از جرائم و كلاهبرداري ها به موقع مطلع شده و در دام مجرمان گرفتار نشوند.

وي افزود: در چهار ماهه ابتداي امسال حدود هزار و 700 خبر پليسی در معاون اجتماعي نيروي انتظامي استان تهيه كه از اين بين هزار و 400 خبر آن در مطبوعات استان منعكس شده است.

سردار اميري مقدم بيان كرد: 900 خبر پليسي نيز در خبرگزاري هاي استان انعكاس داده شده و هزار و 300 خبر نيز در صداو وسيماي مركز خراسان رضوي منعكس شده است.

وي با ابيان اينكه مهمترين حوزه كاري نيروي انتظامي در بخش پيشگيري از جرائم است عنوان كرد: در راستاي آموزش به مردم در چهار ماهه گذشته سال جاري 302 كلاس آموزشي در مساجد استان برگزار شده است.

فرمانده نيروي انتظامي خراسان رضوي همچنين از برگزاري 92 كلاس آموزشي در مراكز پيش دبستاني استان و 149 كلاس نيز براي اصناف خراسان رضوي برگزار شده است.

وي با اشاره به چهار هزار و 900 پرونده ارسالي به مراكز مشاوره نيروي انتظامي گفت: حدود 85 درصد از اين پرونده ها به مصالحه ختم شده است.

سردار اميري مقدم اظهار كرد: با توجه به اينكه برنامه روز عيد سعيد فطر را در پيش رو داريم از مردم تقاضا داريم در اين روز سعيد براي مشرف شدن به حرم مطهر امام هشتم(ع) از وسائل نقليه شخصي استفاده نكنند.

وي همچنين از آغاز طرح هاي تابستاني نيروي انتظامي خراسان رضوي در بخش هاي مختلف شامل طرح هاي ترافيكي و ارتقاء امنيت اجتماعي به منظور رفاه حال زائران و شهروندان از عيد سعيد فطر آغاز و تا پايان تايستان ادامه خواهد يافت./س

 

برچسب ها: طرح ، های ، تابستانی ، نیروی ، انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.