معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه از هنرمندان صنایع‌دستی کرمانشاه برای حضور در نمایشگاه چین دعوت کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران  نصرت‌اله سپهر ، از برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی در کشور چین خبر داد و گفت: این نمایشگاه از تاریخ 11 الی 16 شهریورماه سال‌جاری در کشور چین و اوراسیا در شهر ارومچی مرکز استان مسلمان‌نشین سین‌کیانگ برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: تنوع و کیفیت بالا و کاربردی‌بودن صنعت بومی استان کرمانشاه همواره در نمایشگاه‌ها مانند چراغی می‌درخشد و این دست‌ساخته‌های هنرمندان استان ارزش خود را نشان داده‌اند و با تشویق و ترغیب این هنر صنعت می‌توانیم آن‌ را بیش‌تر و بهتر به مردم و اقشار مختلف در اکثر نقاط جهان معرفی کنیم.

سپهر ادامه داد: صنعت‌گرانی که کارت شناسایی صنایع‌دستی داشته و تمایل به شرکت در نمایشگاه فوق را دارند می‌توانند برای ثبت‌نام به معاونت صنایع‌دستی واقع در خیابان آیت‌الله کاشانی، نبش کوچه 227 مراجعه و ثبت ‌نام کنند.

به گفته معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه، هزینه نمایشگاه هر غرفه 9 متری 900 دلار می‌باشد که با بلیط رفت و برگشت، اسکان، ناهار، حمل بار، ویزا و غیره هشتاد میلیون ریال است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.