رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: مسعود سلطانی فر شایسته ترین و مهمترین پیشنهاد برای ریاست وزارت ورزش و جوانان است.

لطفعلي پورکاظمی در خصوص پیشنهاد مسعود سلطانی فر به ریاست وزارت ورزش به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در گفتگویی که با وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان داشتم متوجه شدم که وی به جزئیات فدراسیون ها و مسائل فنی تمامی رشته هاي ورزشی اشراف دارد به همین جهت شایسته ترین انتخاب برای پیشنهاد در این پست بوده است.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی افزود: از مهمترین ویژگی های سلطانی فر این است که وی افکار بلندی با رای گرفتن کرسی های بین المللی و توجه خاصی به مجامع و مراکز قدرت ورزش جهان مثل IOC ،IPC و OCA دارند ضمن اینکه به قوانین حقوقی بین المللی در ورزش نیز اشراف دارند.

پورکاظمی ادامه داد: سلطانی فر توجه ویژه ای به ورزش بانوان و جوانان و همگانی دارند و همانند مقام معظم رهبری که فرموده اند: "ورزش همگانی دامنه کوه است و از اینجا باید به قله کوه که ورزش حرفه ای است دست پیدا کرد" به شدت اعتقاد دارند و این پیام مقام معظم رهبری را در راس برنامه های خود قرار داده اند و معتقدند که گسترش ورزش سالم در سطح جامعه کمک بسیاری به پرورش قهرمانان می کند.

وی گفت: مسعود سلطانی فر به خرد جمعی و دموکراسی توجه ویژه ای دارد به همین منظور مشاورین متعددی را برای تشکیل کار گروه های مختلف در زمینه های مختلف مرتبط با ورزش از جمله رسانه ها، پیشکسوتان، ملی پوشان و المپیکی ها در نظر گرفته اند تا بتوانند جایگاه ورزش کشور را در داخل و خارج کشور ارتقاء دهند.

پورکاظمی در پایان خاطر نشان کرد: تمامی جامعه ورزش از پیشنهاد مسعود سلطانی فر برای پست وزارت ورزش خرسند شدند و امیدوارم با انتصاب ایشان بتوانیم به ارتقاء ورزش کشورمان کمک کنیم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار