دایی با اشاره به برد بی حرف و حدیث پرسپولیس گفت : ما به راستی بردیم . روی حرف هرکسی نتیجه بازی تغییر نمی کند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران دایی بعداز برد تیمش مقابل مس کرمان گفت: بعد از هر برد وباختی به هر بهانه حرف وحدیث می شود. دلیل نیست که نتیجه بازی زیر سوال برود و مورد  شک وتردید قرار گیرد.
 
وی افزود : ما بردیم .برای اینکه آماده وهماهنگ بودیم.هرکس بهتر کار کند ، برتر میدان می شود. یاوری بزرگ من است و احترامش واجب است .  هر موقع تیمی حمله می کند یک نفر خودش را زمین می اندازد. فوتبال یک بازی مردانه است. تنیس نیست جنگ و دعوا دارد . اتفاقات زیادی در آن می افتد. احترام برای یاوری قائلم اما نظرش را قبول ندارم.
 
 
سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه علی کریمی گفته   من یک پرسپولیسی بودم  وباید فریاد من را همه بشنوند گفت : برای کریمی احترام قائل هستم. او از بزرگان فوتبال است و می تواند نظر خودش را  بدهد. اگر کسی ادعای پرسپولیسی بودن دارد از هر حرف وشایعه ناراحت نمی شود. ما مشکلات زیادی را رد کردیم.
 
 
وی ادامه داد:  من ترجیح می دهم جواب کریمی  را ندهم. سوال من این است که دلیل صحبت علیه من روز قبل از بازی چیست؟ او می توانست بعد بازی حرف بزند. ایشان ثبات در حرف هایش ندارد. اگر ثبات داشت یک روز خداحافظی نمی کرد که یک روز برگردد. نمی شود صحبتش را جدی گرفت.
 
وی گفت: وظیفه من کمک به پرسپولیس است و تا روزی که باشم این کار را می کنم. همانطور که در تیم های دیگر این کار را کردم. متاسفم برای کسی که خود را اسطوره پرسپولیس می داند و قبل از بازی نسنجیده حرف می زند.
 
دایی در مورد اینکه او و کریمی اسطوره فوتبال هستند و اینکه خودش قبلا علیه رویانیان حرف زده و حالا با او کار می کند گفت: این نشان می دهد دایی و رویانیان از خیلی چیزها به خاطر این تیم گذشتند. بعد از چند  جلسه با او  حاشیه ها همگی حل شد. بازهم به خاطر پرسپولیس از خیلی چیزی ها می گذرم.
 
 

وی درباره احتمال بازگشت محمدرضا خلعتبری به فوتبال ایران خاطرنشان کرد:  فدراسیون باید کمک کند که او برگردد. عجمان یک میلیون دلار می خواهد. باید این پول را بدهیم تا او برگردد . نباید بازیکنی از ایران در این  لیگ جعلی بازی کند. من نمی دانم احتمال بازگشتتش چند درصد است اما هرکس که دلسوزاست در حال تلاش کردن است . سردار هم  زحمت خود را می کشد.

 
برچسب ها: دایی ، مربی ، آزادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار