معاون خدمات شهری شهرداری تهران اقدامات این معاونت برای برگزاری نماز عید سعید فطر را تشریح کرد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ مهندس مجتبی عبداللهی بااعلام اين خبر گفت : سازمان پارک ها و فضای سبز شهر تهران همچون سال های گذشته ، گل آرایی جایگاه نماز را به عهده خواهد داشت همچنین بازپیرایی فضای سبز محوطه دانشگاه تهران و اطراف آن نیز توسط این سازمان انجام شده است.

وی همچنین در خصوص نظافت معابر و محوطه محل برگزاری نماز عید نیز گفت : سازمان مدیریت پسماند نیز با کمک نیروهای خدمات شهری این سازمان وبا استفاده از ماشین آلات مختلف همچون کامیون ، خاور، جارو ، جدول شوی و تانکر آب محل برگزاری نماز را نظافت و شست و شو خواهند داد .

معاون خدمات شهری شهرداری افزود : یک تن کیسه زباله نیز در میان نمازگزاران به منظر جمع آوری پسماند توزیع خواهد شد .

وی خاطرنشان ساخت : بعد از برگزاری نماز عید فطر نیز نیروهای سازمان مدیریت پسماند و مناطق ، تمامی معابر و محوطه اطراف دانشگاه تهران را به سرعت نظافت خواهند کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به حضور پررنگ نیروهای آتش نشان در محل برگزاری نماز عید گفت : اکیپ های خدمات شهری نیز برای رفع سد معبر و عدم حضور دستفروشان در زمان برگزاری نماز عید را به عهده خواهند داشت .

عبداللهي اظهار امیدواری کردتا با تمهیدات و اقدامات پیش بینی شده شهرداری تهران ، نماز عید سعید فطر هر چه باشکوهتر برگزارشده و نمازگزاران به راحتی و بدون بروز مشکلی دراین فریضه بزرگ شرکت کنند./جم

برچسب ها: آمادگی ، شهرداری ، تهران ، عید ، سعید ، فطر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار