سپاه علی بن ابیطالب(ع) در بیانیه‌ای با پاسداشت 17 مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار اعلام کرد: خبرنگاران در خط مقدم رویارویی با تهدیدات و جنگ رسانه‌ای دشمنان انقلاب و نظام حضور دارند.

به گزارش خبرنگاران باشگاه خبرنگاران قم، در این بیانیه آمده است: 17 مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی به عنوان روز خبرنگار یادآور تلاش، مجاهدت و ایثار خبرنگاران «این پیشگامان عرصه اطلاع رسانی» است که با قلم و اندیشه پاک خویش، موجبات سعادت، رشد و تعالی جامعه اسلامی را فراهم می‌کنند.

در این بیانیه افزوده شده است: رسانه‌ها و خبرنگاران، پیشگامان عرصه آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی در جامعه هستند و همان‌گونه که در خلق حماسه سیاسی نقش بسزایی را ایفا کردند، می‌توانند در خلق حماسه اقتصادی نیز اثرگذار باشند.

در ادامه این بیانیه آمده است: بی‌تردید جامعه رسانه‌ای شهر مقدس قم به واسطه فعالیت در ام‌القری جهان اسلام در خط مقدم رویارویی با تهدیدات و جنگ رسانه‌ای دشمنان انقلاب و نظام حضور دارند.

سپاه علی بن ابیطالب(ع) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان مظلوم جامعه رسانه، به خبرنگاران متعهد و ولایی شهر کریمه اهل بیت(ع) در رسانه‌های دیداری، شنیداری، نوشتاری و سایبری تبریک و تهنیت گفته و توفیق قلم‌داری و قلم‌رانی الهی را برای آنان مسئلت می‌کند./س

برچسب ها: قم ، خبرنگار ، سرباز ، مقدم ، جنگ ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.