رئیس اداره سازماندهی هیات مذهبی معاونت امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی از برگزاری چهارمین دوره انتخابات شورای هیات مذهبی در سوم آبان‌ماه و شرایط شرکت در آن خبر داد.

ابراهیم غلامرضایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: در راستای مشارکت بیشتر هیات‌های مذهبی و پس از بررسی‌های کارشناسی و اخذ نظرات مسئولان تشکل‌های دینی‌ سراسر کشور در نشست مشترک با آنها، چهارمین دوره انتخابات شورای هیات مذهبی کشور سوم‌ آبان ماه در سراسر کشور به صورت همزمان برگزار می‌شود.  
 
وی در ادامه تصریح کرد: آیین‌نامه انتخابات امضای معاونت امور فرهنگی و تبلیغ به کلیه استان‌ها ابلاغ شده که در این آیین‌نامه نسبت به دوره‌های قبل تغییراتی صورت گرفته است.  
 
غلامرضایی اظهار داشت: از جمله این تغییرات می‌توان به ارتقای میزان تحصیلات از دیپلم به فوق دیپلم و نیز کاهش من داوطلبان از 65 به 60 سال اشاره کرد.  
 
وی در ادامه بیان داشت: افرادی که برای چهارمین شورای هیات مذهبی کاندیدا می‌شوند، باید دوره‌های آموزش مدیریت مسئولین هیات مذهبی و آسیب‌شناسی عزاداری را در سال‌های 1391 و 1392 گذرانده باشد.  
 
غلامرضایی خاطرنشان کرد: داوطلبان می‌توانند برای مشاهده آیین‌نامه چهارمین شورای هیات مذهبی کشور، به سامانه اطلاع رسانی تشکل‌های دینی به نشانی tdm.ido.ir مراجعه کنند./ف

برچسب ها: دینی ، سراسر ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار