روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت محمدرسول الله‌(ص) در آستانه روز خبرنگار پيام تبريك صادر كرد.

به گزارش حوزه دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران، روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت محمدرسول الله‌(ص) به مناسبت فرا رسيدن روز خبرنگار پيام تبريكي صادر كرد.

متن اين پيام به شرح ذيل است:

به نام خدا

17 مرداد به نام صاحبان فکر و اندیشه، میدان داران عرصه خبر و گرامیداشت یاد و نام شهید والامقام محمود صارمی نامگذاری شده است و در حقیقت این روز فرصتی را فراهم نموده است تا گوشه‌ای از زحمات بی‌دریغ و جان‌نثاری و ایثارگری خبرنگاران پاس داشته شود.  
 
نقش برجسته‌ این قشر فعال، پویا و زحمتکش در روشن شدن حقایق، برجسته شدن فعالیت‌ها و تنویر افکار عمومی در تمامی جوامع، محسوس و آشکار است و امروزه خبرنگاران طلایه‌داران واقعی رسانه‌ها هستند که با کمترین توقع مادی بیشترین رنج را متحمل می‌شوند.  
 
روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ، ضمن عرض تبریک فرارسیدن عید سعید فطر، روز خبرنگار را بر پرچمداران جنگ نرم و مجاهدان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی به ویژه خبرنگاران دلسوزی که در انعکاس و انتشار اخبار این سپاه سعی وافر و همکاری صمیمانه داشته‌اند تبریک عرض می‌نماید. بهروزی و توفیق بی‌کران الهی را برای شما یاران بیدار دل از خداوند منان آرزومندیم و گام‌های استوارمان را در این میدان ارج می‌نهیم. 

انتهای پیام/
برچسب ها: سپاه ، حضرت ، محمد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار