عضو هیات رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: نکته جالب در مورد حضور ديپلمات‌هاي كشورهاي حاضر در مراسم تحليف رئيس جمهور این بود که نمایندگان و دیپلمات‌های حاضر در مراسم تحلیف به پیشنهاد خود در این مراسم حاضر شدند، آن هم در مقطعی که دشمنان در حال تبلیغ بر علیه ایران هستند.

محمدابراهیم رضایی نماینده خمین در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب گفت: مراسم تحلیف دولت یازدهم در طول انقلاب اسلامی یکی از باشکوه‌ترین و با کیفیت‌ترین مراسم‌هایی بود که اجرا شده است.   
 
وی  ادامه داد:‌ حضور نمایندگان کشورهای مختلف در این مقطع از زمان بسیار مهم بود و نکته جالب در مورد حضور آنها این بود که نمایندگان و دیپلمات های حاضر در مراسم تحلیف به پیشنهاد خود د راین مراسم حاضر شدند، آن هم در مقطعی که دشمنان در حال تبلیغ بر علیه ایران هستند.   
 
احمدی با اشاره به نکات مثبت این مراسم تصریح کرد: اتفاقات خوبی در حال شکل‌گیری است که در داخل موجب همدلی و وفاق بین تمامی گروه‌ها شده و در سطح بین‌الملل نیز موارد مثبتی علی‌رغم تبلیغ دشمنان در حال تحقق است.   
 
عضو هیات رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور  با اشاره به معرفی کابینه پیشنهادی در روز تحلیف از سوی رئیس‌جمهور اظهار داشت: حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی از فرصت‌ها خوب استفاده می‌کند که به نوعی حاکی از نقطه قوت و زیرکی ایشان است.   
 
وی در پایان خاطرنشان کرد:‌انتظار ما از دولت حجت‌‌الاسلام والمسلمین روحانی تحقق شعارها و وعده‌های داده شده و به ثمر رسیدن امیدی است که در سطح کشور ایجاد شده است. امیدواریم تا آخر خط به همین روال ادامه داده و برای رفع مشکلات کشور تلاش کنند و تنش‌های بی‌خاصیت در سطح جامعه را شاهد نباشیم.

  
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار