رياست جمهوري مصر با انتشار بيانيه اي از شكست ميانجيگري كشورهاي خارجي در حل وفصل مسالمت آميز بحران كشور با شكست مواجه شده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روسيااليوم، رياست جمهوري مصر با انتشار بيانيه اي اعلام كرد:ميانجيگري طرف هاي خارجي وتلاش هاي ديپلماتيك در قانع ساختن اخوان المسلمين در راستاي حل وفصل بحران كشور با شكست مواجه شده و به پايان خود رسيده است.

رياست جمهوري مصر با صدور بيانيه اي افزود: ما به هيات هاي بين المللي اجازه داديم تلاشهايي را براي راضي کردن اخوان المسلمين به پايبندي به مسئوليت هايش انجام دهند. 

در اين بيانيه آمده است: ما فرصت کامل به تلاشهاي ديپلماتيک و نمايندگان بين المللي داديم تا از خودشان واقعيت اطلاع پيدا کنند. امروز تلاشهاي ديپلماتيک براي دادن فرصت به اخوان المسلمين براي کنار گذاشتن خشونت پايان يافت. ما از اخوان المسلمين مي خواهيم که به اراده ملت که در تظاهرات سي ام ژوئن و بيست و ششم ژوئيه تجلي پيدا کرد، احترام بگذارد. 

عدلي منصور افزود: ما فرصت کامل به تلاشهاي ديپلماتيک براي پايان دادن به تحصن غيرمسالمت آميز در دو ميدان رابعه العدويه و النهضه داديم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: عدلی ، منصور ، بیایه ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار