فدراسیون فوتبال به مناسبت روز خبرنگار و با صدور پیامی 17 مرداد سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار را به تمام تلاشگران عرصه روشنگری و اصحاب رسانه و قلم تبریک گفت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، متن اين پیام به شرح زير است:

دانايي و آگاهی بخشی موهبتي الهي است که از قلم سرچشمه مي گيرد و روزنامه نگاران، خبرنگاران و همه اصحاب رسانه‌ و در کل اهل قلم حاميان و نگاهبانان و محافظان راستين قلم و آگاهي هستند.

17 مرداد، روز خبرنگار پاسداشت اراده و عمل خالصانه مردان و زناني است که براي بازگويي حقيقت و بازتاباندن واقعيت، پرچم بزرگ اطلاع رساني را بر دوش گرفته و چراغ راه جامعه خويش شده اند.

روز خبرنگار، يادآور بزرگ مردان و زناني است که با قلم و زبان روشنگرشان راهي ميان تاريکي و ازدحام کلمات گشوده و تصويري از آن را در جان و انديشه ما ترسيم مي‌کنند.

خبرنگاران به مثابه سنگرسازان بي‌سنگر در مسير انجام رسالت خود با سختي‌ها و خطرهاي فراوان مواجه‌اند و عشق به قلم، وظيفه مهم آگاه‌سازي جامعه و راه پرخطر را بر آنان خموار ساخته است.

رسانه‌هاي گروهي و در رأس آنها، خبرنگاران، عكاسان، گزارشگران و تصويربرداران در تعامل و همكاري صميمانه، يار فدراسيون فوتبال بوده و همراه دلسوز در تمام رويدادها و انعكاس آن به جامعه پرشمار و عاشق فوتبال كشور هستند و در اين مسير قدم‌هاي مؤثري برداشته‌اند و دور از اغراق نخواهد بود كه بگوييم فوتبال ايران در تمامي برهه‌ها مرهون تلاش خستگي‌ناپذير رسانه‌هاي گروهي بوده و خواهد بود.

 حضور پرشور نمايندگان رسانه‌هاي گروهي در بدترين شرايط جوي و آب و هوايي براي پوشش مسابقات ملي، باشگاهي، بين‌المللي و همراهي تيم ملي در تمامي عرصه‌ها، نشانگر نقش حساس و مهم خبرنگاران در موفقيت و سربلندي فوتبال ملي است.

فدراسيون فوتبال ج.ا.ا در سال روز شهادت بزرگ مرد عرصه قلم محمود صارمي و روز خبرنگار ضمن تجديد ياد و خاطره همه شهداي اهل قلم بر خود لازم مي داند از همه تلاشها و مساعي رسانه هاي کشور که قطعا روشنگري هايشان در ورزش و بويژه فوتبال کشور چراغ راه است، تشکر و قدرداني می کند و از خداوند متعال سربلندي و سلامت ايشان را مسئلت دارد./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار