عضو حزب اعتماد ملي گفت: شرايط کشور، شرايط آزمون و خطا نيست، يعني نمي توان از افرادي که تجربه مديريتي ندارند در مسئوليت‌هاي حساس و کليدي استفاده کرد.

محمدرضا خباز عضو حزب اعتماد ملي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تجربه بالاي مديريتي نامزدهاي تصدي وزارتخانه‌ها گفت: شرايط کشور ،شرايط آزمون و خطا نيست، يعني نمي توان از افرادي که تجربه مديريتي ندارند، در مسئوليت هاي حساس و کليدي استفاده کرد.

عضو حزب اعتماد ملي با اشاره به لزوم کادرسازي به منظور بهره گيري از جوانان در پست‌هاي مديريتي، اظهار داشت: وزراي پيشنهادي پس از اخذ راي اعتماد بايد از معاونان و مشاوران جوان و با‌انگيزه در وزارتخانه‌هاي مربوطه استفاده کنند.

خباز افزود: ترکيب تجربه و کارآمدي وزرا با انگيزه معاونان و مشاوران جوان در دولت يازدهم مي تواند روند حل مشکلات کشور را تسريع کند.

عضو حزب اعتماد ملي با اشاره به تحقق شعار اعتدال‌گرايي و فراجناحي بودن توسط رئيس جمهور با توجه به چيدمان کابينه، بيان داشت: گزينه‌هاي پيشنهادي براي تصدي وزارتخانه‌ها از نيروهاي ميانه‌رو هر دو جريان اصلاح طلب و اصولگرا هستند.

خباز در پايان خاطرنشان کرد: وزراي پيشنهادي رئيس جمهور به مجلس، داراي نگاه سياسي کم رنگ و نگاه اجرايي و مديريتي پررنگ هستند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: حزب ، اعتماد ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار