عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: نعمت‌زاده وزیر پیشنهادی دکتر روحانی برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت با رأی بالای اعتمادی که از مجلس می‌گیرد راهی ساختمان وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل /کمال‌الدین پیرمؤذن اظهار داشت: ما با دعوت از محمدرضا نعمت‌زاده به کمیسیون صنایع مجلس، مباحث متعددی را مطرح کرده و اقدام به رایزنی در مورد مطالبات اهالی صنعت، تولید و بخش صادرات کردیم که قرار شد وزیر آینده پیشنهادات و برنامه‌های خود را به صورت جامع و کامل ارائه کند تا بتوانیم درست، دقیق و صادقانه برنامه‌های ارزشمند نعمت‌زاده را مورد بحث و بررسی قرار داده و نسبت به این کابینه معرفی شده رأی اعتماد بدهیم.

وی مطالبه اصلی از وزیر آینده را پرداخت دقیق سهم صنعت، معدن و تجارت از محل هدفمندی یارانه‌ها و همچنین حل مشکلات نقدینگی و سرمایه در گردش واحدهای تولیدی از طریق بانک‌های عامل اعلام کرد و افزود: امیدواریم با توجه به تجربه‌ای که نعمت‌زاده در بخش صنعت، معدن و تجارت دارد و همراهی سایر نیروها به ویژه نیروهای کارآمد با سابقه در این حوزه بتوانیم به سرعت شاهد حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی باشیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: نمایندگان عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در سفرهایی که به استان‌های مختلف داشتند با مشکلات و معضلات عمده صنعتگران و تولیدکنندگان آشنا شدند که در یک کلام باید گفت این واحدها حمایت جدی و راهکار درست در پیشبرد امور تولیدی می‌خواهند تا واحدهای صنعتی سر پا ایستاده و به فعالیت خود ادامه دهند.

پیرمؤذن تصریح کرد: برای رفع موانع رشد و پویایی واحدهای صنعتی و همچنین توسعه سرمایه‌گذاران در بخش تولید استان از طریق کمیسیون صنایع مجلس در سطح کلان کشوری به صورت جدی پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به نامگذاری چند سال اخیر از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و همچنین امسال حماسه سیاسی و اقتصادی افزود: برای تحقق این شعارها ما نیازمند حمایت جدی از بخش خصوصی و کم شدن دغدغه آنها هستیم تا زمینه برای یک حرکت مثبت و سازنده فراهم شود.

وی یادآور شد:‌ جهادگران سنگر تولید نیازمند پشتیبانی جدی هستند تا بتوانند در مسیر بی‌اثر کردن تحریم‌ها و توسعه واقعی جهادگونه عمل کنند.

پیرموذن یکی دیگر از انتظارات از وزیر توانمند معرفی شده برای وزارت صنعت، معدن و تجارت را اجرای عملی قانون محیط کسب و کار اعلام کرد و ادامه داد: ما مصر هستیم تا این قانون از سوی دولت یازدهم اجرایی شود چرا که اجرایی شدن آن فضای مناسبی را برای فعالیت‌های اقتصادی و کار و تلاش فراهم می‌آوردب/.

برچسب ها: اردبیل ، رای ، اعتماد ، به ، وزیر ، صنعت ، و ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.