جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به استمرار برنامه های ارتقا امنیت اجتماعی و اخلاقی در کشور و استان لرستان گفت: این اعتقاد و باور ماست و باید انجام شود.



به گزارش گروه استانها باشگاه خبرنگاران سردار احمدرضا رادان عصر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به اینکه سردار علیزاده در ابعاد مختلف انتظامی بسیار موفق عمل کردند، اظهار داشت: سردار علیزاده با استفاده از تعاملی که ایجاد کرد توانست در طول مدت خدمت خود در این استان اقدامات خیلی خوبی را انجام دهد.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات بسیار خوب وی کاهش 20 درصدی تلفات در حوزه تصادفات راهنمایی و رانندگی بود، یادآور شد: این موفقیت بالاترین ثواب را دارد چرا که با کاهش میزان کشته و مجروح های تصادفات رانندگی خانواده ها پا برجا می مانند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور همچنین با اشاره به اقدامات سردار علیزاده در بخش زیرساختی گفت: اقدامات و فعالیتهای وی در این بخش از جمله ایجاد اردوگاه ترک اعتیاد با همکاری استاندار و سایر مسئولین استان نیز بسیار خوب بوده است.

سردار رادان با اشاره به اینکه تجربه ثابت کرده است وقتی که 10 معتاد از کف خیابان جمع می شود در همان روز میزان سرقت خرد هم کم می شود، افزود: ضمن اینکه معتادان باید تحت درمان قرار گیرند و به جامعه برگردند و ایجاد چنین اردوگاهایی در این زمینه بسیار موثر است.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز با قرائت حکم سردار احمدی مقدم مسئولیت سنگین فرماندهی انتظامی لرستان از روی دوشهای سردار علیزاده برداشته و روی دوش سرهنگ قنبری گذاشته شد، تصریح کرد: شش ماموریت اصلی که در حکم انتصاب از سوی فرمانده انتظامی کشور مطرح شد باید توسط فرماندهی جدید انتظامی استان پیگیری شود.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور با تاکید بر اینکه مسیر فرمانده انتظامی لرستان ادامه مسیر سردار علیزاده است، یادآور شد: سردار علیزاده بر اساس برنامه تعیین شده تا کنون درست آمده است و از این پس نیز بازگشت به عقبی نخواهیم داشت و مسیر ادامه می یابد.

سردار رادان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه فرماندهی جدید نیروی انتظامی باید در بحث راهنمایی و رانندگی عنایت ویژه داشته باشد، اظهار داشت: استان لرستان پلیس راه و پلیس راهنمایی و رانندگی خیلی خوبی دارد و موفقیتهای استان در این زمینه باید ادامه داشته باشد.

وی همچنین با تاکید بر پرداختن به مسئله انضباط ترافیکی در خرم آباد و در محورهای مواصلاتی با حفظ کرامت مردم یادآور شد: از دیگر مسائلی که توجه به آن ضروری است این است که به گونه ای عمل شود که در خیابان معتاد نبینیم.

سردار رادان همچنین با اشاره به استمرار برنامه های ارتقا امنیت اجتماعی و اخلاقی در استان گفت: این اعتقاد و باور ماست و باید انجام شود.

وی پیشگیری و برخورد با سرقتهای خرد را از دیگر ماموریتهای فرماندهی انتظامی لرستان عنوان کرد و احترام، سرکشی و توجه ویژه به خانواده شهدا و جانبازان را از دیگر نکات مورد اهیمت دانست.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور یادآور شد: یکی از شاخص هایی که سردار احمدی مقدم به وسیله آن مدیرانش را ارزیابی می کند میزان کیفی و کمی سرکشی به خانواده شهدا و جانبازان است.

سردار رادان با تاکید بر استفاده از بسیج توسط نیروی انتظامی استان اظهار داشت: ما فرمانده بسیج گریز را قبول نداریم و الحمدلله چنین نیروهایی نیز در نیروی انتظامی نداریم.

وی همچنین با بیان اینکه بسیج لشکر مخلصی است که می تواند برای پر کردن خلاء های امنیتی موجود کمک کند، ارتباط تنگاتنگ با این نیروها را ضروری دانست.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور ادامه داد: از امروز باید یک ناامنی شدید برای قانون شکنان و گردن کشان در استان لرستان ایجاد شود./ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.