این مقدار حدود 8 برابر کل خرید سال گذشته بوده و در روزهای آتی از کل خرید سال 90 نیز فراتر خواهد رفت .

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت غله استان با اعلام این خبر  گفت : همانطور که انتظار می رفت بیش از 50 درصد گندم خریداری شده در شهرستان خدابنده صورت گرفته و شهرستانهای ابهر ، زنجان و ایجرود در رتبه های بعدی می باشند.

منصوری افزود: قیمت خرید تضمینی گندم بالاتر از قیمت های بخش خصوصی بوده و مشاهده می شود برخی واسطه ها نیز گندم خود را تحویل مراکز دولتی خرید گندم می نمایند.

وی در خصوص قیمت و نحوه پرداخت بهای گندم کشاورزان تصریح کرد: قیمت ابلاغی جدید از اوایل مرداد در حواله های صادره اعمال شده و محمولاتی که دارای کیفیت بالا باشند ، به ازای هر کیلوگرم مبلغ8140 ریال پرداخت گردیده بطوری که حدود 90 درصد از گندم خریداری شده با افت صفر درصد به ثبت رسیده است .

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت غله استان ادامه داد: مهمترین دغدغه فعلی این شرکت پرداخت به موقع بهای گندم کشاورزان عزیز بوده و در خصوص کاهش زمان انتظار پرداختها مرتب در حال رایزنی و مکاتبه هستیم .

 منصوری اضافه کرد:کشاورزان محترمی که قبلاً گندم خود را تحویل دولت نموده اند ، مبلغ 800 ریال به ازای هر کیلوگرم (مابه التفاوت قیمت جدید) در روزهای آتی به حساب اعلام شده واریز خواهد شد .

 وی خاطر نشان کرد: مراکز خرید گندم بصورت تمام وقت و حتی در روزهای تعطیل آماده پذیرش محمولات گندم بوده و شماره تلفنهای 4254501 و 4253740 این شرکت آماده پاسخگویی به سوالات و شکایات احتمالی می باشد./س


برچسب ها: خرید ، گندم ، غله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.