مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: انتظاری که همه مردم و دلسوزان نظام از دولت آینده دارند اینکه تک تک اعضای کابینه ولایتمداری محض و واقعی خود را نشان دهند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر  در مراسم معارفه مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرمی اظهار داشت: دولت روحانی چند روزی است که فعالیت خود را آغاز کرده و وزرا نیز به مجلس معرفی شدند تا رأی اعتماد بگیرند که در این بین آنهایی از فیلتر مجلس ولایتمدار و مکتبی عبور می‌کنند که شاخصه ولایتمداری،‌ بصیرت، توانمندی و تجربه خوش را با خود به همراه داشته باشند.

وی تصریح کرد: قانون‌گرایی و ولایتمداری باید جز ضروریت‌ها و ماندگارترین رویه و خصلت دولتمردان ایرانی باشد که امیدواریم با روی کار آمدن دولت جدید این رویه مد نظر باشد.

کاملی‌فر شاخص‌ترین ویژگی دولت یازدهم را در کنار شعار اعتدال، قانون‌گرایی و تبعیت بی‌چون و چرا از ولایت فقیه توصیف کرد و افزود: اعتدالی که برخاسته از آموزه‌های اسلام، دین مبین و ارزشی و اطاعت و پیروی از ولایت فقیه باشد سرلوحه و اساس کار دولتمردان است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اظهار امیدواری کرد دولت آینده که دولت تدبیر و امید است با این الگو و شیوه‌های رفتاری و حرکت معقول و تصمیمات درست در حل مشکلات اقتصادی مردم گام برداشته و بدون اینکه از اصول و دیدگاه‌های اسلامی تنزل کند به اعتلای جایگاه ایران اسلامی کمکی شایان و در خور داشته باشد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: همه وظیفه داریم دولت جدید را در رسیدن به اهداف و آرمان‌های در نظر گرفته شده یاری کنیم چرا که امروز دشمنان دندان طمع خود را تیز کردند تا شاید در دولت جدید جای پایی برای اهداف و آرمان‌های کور و ذلیلانه خود پیدا کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل افزود: به یقین دولتمردان جدید تمام منفذها و جایگاه‌های احتمالی که دشمن در صدد رخنه به آنهاست به خوبی شناسایی کرده و مجلس نیز با رأی دادن به وزرای خوش سابقه و درخشان در اعتلای ارزش‌های انقلاب اسلامی انجام وظیفه کرده و تلاش می‌کند تا به وظیفه خطیر انقلاب خود عمل کند/س.

برچسب ها: اردبیل ، کابینه ، دولت ، روحانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.