رئیس هیئت دوچرخه‌سواری مازندران از رقابت 481 کیلومتری دوچرخه سواران در تور بین‌المللی مازندران خبر داد

عبداللهی درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: بیستمین دوره این مسابقات در رده سنی جوانان همچون پارسال با نام یادواره سرداران و 10 هزار شهید مازندران در شهرهای مختلف استان برگزار می‌کند.

وی افزود: بیستمین دوره این مسابقات با حضور دوچرخه‌سواران خارجی و داخلی در پنج مرحله و به مسافت 481 کیلومتر که افتتاحیه در شیرود تنکابن و اختتامیه در ساری برگزار می‌شود.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری مازندران تصریح کرد: مرحله اول به مسافت 83 کیلومتر از شیرود تا نمک‌آبرود چالوس و در مرحله دوم از چالوس به رامسر به مسافت 92 کیلومتر است.

عبداللهی درباره رقابت دوچرخه‌سواران در مرحله سوم گفت: در این مرحله دوچرخه سواران مسافت 106 کیلومتری سلمانشهر تا محمودآباد را رکاب خواهند زد.

وی افزود: در مرحله چهارم دوچرخه سواران مسافت 82 کیلومتری رامسر تا کلاردشت و در آخرین مرحله نیز مسافت 118 کیلومتری نور تا ساری که مراسم اختتامیه برگزار می‌شود را دوچرخه‌سواران داخلی و خارجی رکاب می‌زنند

رئیس هیئت دوچرخه سواری مازندران با اشاره به معرفی نفرات برتر اول تا سوم درهرمرحله تصریح کرد: در مراسم اختتامیه در ساری به نفرات برتر اول تا سوم انفرادی و تیمی در حضور مسئولان مدال، حکم و جوایز اهدا می‌شود.

وی  با اشاره به جوایز دلاری این دوره از رقابت‌ها گفت: برای بالا بردن سطح کیفی این مسابقات با کمک فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان مشغول مکاتبات با تیم‌های خارجی هستیم./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.