فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی، آمادگی سایت UCF منطقه اصفهان را بسیار مناسب ارزیابی و تاکید کرد: این سایت به لحاظ تجهیزاتی، نیروی انسانی و پشتیبانی فنی در آمادگی صد درصدی قرار دارد.

به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، نهمین محفل انس با قرآن کریم قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) با حضور "حجت‌الاسلام انصاری"، رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص)، "سردار بختیاری" معاون هماهنگ‌کننده این قرارگاه و "امیر جوکار" فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی شهید نصر اصفهانی در سایت پدافندی UCF اصفهان برگزار شد.

امیر جوکار فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی شهید نصر اصفهانی، طی سخنانی در این مراسم، آمادگی سایت UCF این منطقه را بسیار مناسب ارزیابی و تاکید کرد: این سایت به لحاظ تجهیزاتی، نیروی انسانی و پشتیبانی فنی در آمادگی صد درصدی قرار دارد.

وی برگزاری محافل انس با قران را در افزایش روحیه کارکنان بسیار موثر دانست و گفت: کارکنان قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) با تاسی از قرآن کریم و با آمادگی کامل از مناطق حساس و حیاطی کشور حراست خواهند کرد.

همچنین حجت‌الاسلام انصاری در ابتدای این مراسم گفت: قرآن کتاب هدایت و شفای دل‌هاست و اگر بخواهیم همه خوبی‌ها را داشته باشیم باید با قرآن مأنوس شویم، انس با قرآن شرایطی دارد که اولین مرحله آن روخوانی و خواندن آن است و عالی‌ترین مرحله آن عمل به قرآن و آن کسانی که با قرآن هستند هم در دنیا و هم در آخرت پیروز و رستگارند.

وی با اشاره به فرازهایی از کتاب نهج‌البلاغه افزود: در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان قرار داریم و دهه پایانی این ماه متعلق به وجود نازنین حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) است و ایشان در خطبه هجدهم این کتاب گهربار می‌فرمایند «گناه همچون اسب چموشی است که افسار آن گسیخته و از کنترل خارج شده است و به واسطه این اسب چموش در نهایت صاحبش به آتش دوزخ دچار خواهد شد» پس ما باید به گناه به عنوان یک بیماری و مرض نگاه کنیم و به دنبال درمان و چاره باشیم و بهترین درمان انس با قران است که شفای بیماری‌ها است.

انتهای پیام/ش
برچسب ها: پدافند هوایی ، خاتم ، سایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار