سارقي که به محض رهايي از زندان اقدام به سرقت 5 دستگاه خودرو مدل بالا کرد، مجدد توسط پليس آگاهي استان دستگير و روانه زندان شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ ماموران دایره مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی شهرستان اردبیل در پی وقوع سرقت های متعدد خودرو و داخل خودرو اقدام به تعقیب و مراقبت تعدادی از سارقین خودرو نمود.

پليس آگاهي طی یکسری اقدامات اطلاعاتی به این نتیجه رسیدند که یکی از سارقین سابقه دار که از زندان آزاد شده، به محض رهايي از زندان اقدام به سرقت خودرو کرده و در سه روز 5 دستگاه خودرو را ربوده است.

لذا نامبرده را تحت تعقیب و مراقبت های ویژه قرار داده شد و در ادامه ماموران متوجه شدند وی با یک دستگاه خودرو پراید در يکي از خيابان‌هاي اصلي شهر تردد می کند در حالی که همان خودرو چند روز پیش از شهرستان اردبیل به سرقت رفته بود.

ماموران به طور نامحسوس متهم را زير نظر گرفتند و اين سارق حرفه‌اي در حين ورود به مخفيگاهش دستگير و به مقر انتقال داده شد.

گفتني است که در بازرسي به عمل آمده از مخفيگاه و مقداری لوازم و وسایل خودرو مسروقه کشف در تحقیقات بعدی مشخص گردید وی با همدستی یک نفر دیگر مرتکب سرقت های متعدد داخل خودرو و خودرو شده بودند.

رئيس پليس شهرستان اردبيل درباره اين خبر به باشگاه خبرنگاران؛ گفت: متهم تاکنون به 30 فقره سرقت داخل خودرو و 5 فقره سرقت خودرو در اردبیل اعتراف نمود کلیه مالباختگان شناسایی تلاش در جهت کشف بقیه اموال مسروقه و شناسایی و دستگیری مالخران ادامه دارد.
برچسب ها: سرقا ، پلیس ، اردبیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار