اداره سلامت شهرداري منطقه 15 با هدف آموزش مهارت هاي رفتاري و هوش كودكان اقدام به برگزاري كارگاه هاي تابستانه كرده تا اوقات فراغت كودكان با برگزاري اين كارگاه ها رنگ و بوي تازه اي به خود گيرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، در مركز فرآموز منطقه در قالب برپايي هفت كارگاه، آموزش هاي لازم در ارتباط با مهارت هاي همدلي، احترام، خويشتن داري، وجدان، بردباري، مهرباني و انصاف به كودكان آموزش داده مي شود.
بنابر اين گزارش، در اين كارگاه ها مهارت همدلي با شناساندن احساسات خود و ديگران به كودكان در قالب بازي هاي عملي و سرگرمي، مهارت هاي احساس امنيت و برخورد مثبت در روابط در قالب بازي هوش تربيتي و يادگيري احترام با بازي هاي خلاق و خيالي براي رشد هيجان، يادگيري آزادساري فشار رواني احساسات و افكار سركوب شده با استفاده از تست هاي مختلف آموزش داده مي شود.
اين گزارش حاكي است، يادگيري و ترميم آسيب ديده كودكان با بازي نمايش عروسكي، بيدار سازي بعد تاريك و روشن ذهني و دروني كودكان و نوشتن نمايشنامه هاي مرتبط با وجدان، مسئوليت پذيري و سهم افراد در كارها از طريق آموزش و حفظ سوره هايي از قرآن و قصه هاي شيرين قرآني به كودكان آموزش داده مي شود./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار