فائزه هاشمي گفت: دادگاه به طور قانوني برگزار شد و اعتراضي به روند دادگاه ندارم.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، دقايقي پيش فائزه هاشمي به همراه وكيلش وارد دادگاه شد.

گفتني است؛ امروز چهارشنبه(16مردادماه) قرار است که به اتهام فائزه هاشمي با عنوان اخلال درامينت زندان اوين رسيدگي شود که البته رسيدگي به اين پرونده در شعبه 15 دادگاه انقلاب صورت مي‌گيرد.

**فائزه هاشمي: امروز دفاعياتم را ارائه مي‌دهم/ رياحي: پرونده فائزه هاشمي 50 صفحه است


"فائزه هاشمي" گفت: روند غير قانوني دادگاه حل شده و امروز به اين پرونده رسيدگي مي‌شود.

وي ادامه داد: امروز به اتهام اخلال در زندان به دادگاه آمده و قصد دفاع دارم البته جزئيات را بعد از دادگاه اعلام خواهم كرد.

در ادامه "غلامعلي رياحي" وكيل مدافع فائزه هاشمي نيز در جمع خبرنگاران گفت: اگر دادگاه غير علني باشد از محتواي جلسه چيزي نمي‌توانم بگويم.

وي ادامه داد: فرصت كافي براي مطالعه پرونده داشتم و البته پرونده خانم هاشمي پرونده‌اي 50 صفحه‌اي بودكه آن را مطالعه كرده‌ام.

** فائزه هاشمي: اعتراضي به روند دادگاه ندارد/ دادگاه حكم را هفته آتي صادر مي‌كند

"فائزه هاشمي" پس از خروج از دادگاه در جمع خبرنگاران گفت: دادگاه به طور قانوني برگزار شد و اعتراضي به روند دادگاه ندارم.

وي ادامه داد: آخرين دفاعيات خود را در اين جلسه ارائه كردم و بايد منتظر راي دادگاه باشيم.

فائزه هاشمي باتاكيد براينكه نگاهم به روند رسيدگي مثبت است، خاطر نشان كرد: در هرصورت دادگاه حكم را صادر مي‌كند و بايد منتظر نتيجه دادگاه باشيم.

**رياحي: اهانت به مسئولين از طرف خود دادسرا حل شده بود

"غلامعلي رياحي" وكيل مدافع فائزه هاشمي بعد از خروج از دادگاه در جمع خبرنگاران گفت: فرصت داشتيم در اين جلسه به دفاعيات بپردازيم و توضيحات شفاهي را داديم اما از آنجايي كه دادگاه غير علني بود جزئيات آن را نمي‌توانم بگويم.

رياحي تصريح كرد: اهانت به مسئولين از طرف خود دادسرا حل شده و منجر به قرار منع تعقيب شده بود و اين دادگاه تنها به دليل اختلال در نظم زندان بود.

وي در ادامه افزود: در اين جلسه در مجموع روند قانوني دادرسي رعايت شد و مدافعات به طور قانوني صورت گرفت و ظرف يك هفته از تاريخ برگزاري، دادگاه حكم را صادر خواهد كرد.

وكيل مدافع فائزه هاشمي در پايان با تاكيد براينكه نمي‌توانم در رابطه با حكم دادگاه اظهار نظر كنم خاطرنشان كرد: پيش بيني براي نتيجه دادگاه در مورد پرونده‌هاي كيفري كار مشكلي است.

اهانت به مسئولين از طرف خود دادسرا حل شده و منجر به قرار منع تعقيب شده بود و اين دادگاه تنها به دليل اختلال در نظم زندان بود.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار