رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي طي پيامي عيد فطر را به همتياان خود در مجالس كشورهاي اسلامي تبريك گفت.

به گزارش حوزه مجلس باشگاه خبرنگاران؛ علاءالدين بروجردي رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي در پيامي فرا رسيدن عيد سعيد فطر را به همتايان مسلمانان خود تبريك گفت.

وي دراين پيام ابراز اميدواري كرده است؛ با بهره گيري از ره توشه‌هاي ماه مبارك رمضان شاهد تحكيم و تقويت پيوندهاي برادري و همدلي مابين مسلمانان و رشد و شكوفايي كشورهاي اسلامي باشيم.

متن کامل پیام به شرح ذیل است:

جناب آقای

رئیس محترم کمیسیون

السلام علیکم و رحمة‌الله و برکاته

صمیمانه‌ترین تبریکات و تهنیت های خود را به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر به جنابعالی و سایر همکارانتان بیان می‌دارم.

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، امیدوارم با بهره‌گیری از ره‌توشه‌های ماه مبارک رمضان شاهد تحکیم و تقویت پیوندهای برادری و همدلی فیمابین مسلمانان، رشد و شکوفایی کشورهای اسلامی باشیم.

عالیجناب؛

نگاهی به تحولات کنونی منطقه به خوبی تلاش دشمنان اسلام و ملت‌های منطقه را برای اختلاف‌افکنی و فتنه‌انگیزی مذهبی میان پیروان مذاهب اسلامی در جهت تضعیف اقتدار و انسجام امت اسلامی آشکار می‌سازد.

معتقدم در شرایط کنونی تقویت و تحکیم وحدت و یکپارچگی میان امت اسلامی ضروری‌ترین نیاز جهان اسلام می‌باشد. در این راستا آمادگی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی را برای گسترش ارتباطات و همکاری‌هی سازنده و دوستانه فیمابین مورد تاکید قرار می‌دهم.

موفقیت روزافزون، سربلندی و بهروزی جنابعالی را از خداوند منان خواستارم

انتهاي پيام/

برچسب ها: بروجردی ، نماینده ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار