همزمان با نزديک شدن به عيد سعيد فطر تمهيدات و آمادگي لازم براي خدمات رساني در سطح محدوده منطقه 11 به وجود آمده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران منطقه 11 معاونت هاي امور شهري و فضاي سبز حمل و نقل و ترافيک اجتماعي فرهنگي برنامه هاي ويژه اي به مناسبت عيد سعيد فطر در نظر گرفته اند.
براساس حوزه خدمات شهري منطقه 11 به مناسبت عيد سعيد فطر اقدامات و تمهيدات ويژه و گسترده اي همچون پارکسازي سرتا سر خيابان هاي آزادي و انقلاب، استقرار 8 اکيپ رفع سد معبر منطقه و 4 اکيپ کمکي در تمام تقاطع هاي خيابان هاي آزادي و انقلاب در روز عيد سعيد فطر ، جمع آوري و حذف زوائد بصري از سطح معابر، شستشوي المان ها، معابر، جداول تخليه و شستشوي مخزن زباله، را در دستور کار قرار داده است.
در همين راستا اداره زيباسازي منطقه نيز به مناسبت عيد سعيد فطر برنامه هاي نورپردازي ساختمان هاي نواحي، جمع آوري پرچم هاي سياه و نصب پرچم هاي رنگي در سطح معابر ، پل ها و ميادين،‌ آذين خيابان هاي کارگر ، جمهوري و قزوين، نصب المان هاي مربوط به عيد سعيد فطر در ميادين را آغاز کرده است.
همچنين اداره بازيافت نيز در نظر دارد آموزش چهره به چهره در کنار غرفه بازيافت برگزار نمايد و با ارائه مباحث آموزه جهت تشويق شهروندان به تفکيک پسماندهاي خشک از مبدا ، تحويل مخازن دوقلو در زمينه بازيافت اقدام نمايد.
شايان ذکر است معاون حمل و نقل و ترافيک منطقه و شرکت واحد اتوبوسراني تعداد 8 دستگاه اتوبوس در اختيار ستاد برگزاري نماز عيد فطر در سطح منطقه قرار خواهد داد و  واحد تاکسيراني نيز 50 دستگاه ون به همراه 4 گشت از ميدان انقلاب تا ميدان حر اقدام به جابجايي و خدمات رساني به نمازگزاران عيد سعيد فطر مي کند.
گفتني است معاونت اجتماعي و فرهنگي منطقه 11 نيز با در نظر گرفتن غرفه فرهنگي در مبادي ورودي و مسير نمازگزاران عيد سعيد فطر از آمادگي لازم براي ارائه خدمات به نمازگزاران و شهروندان در سطح محدوده برخوردار است./
برچسب ها: عید ، فطر ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار