رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی در تذکری خواستار رسیدگی به شکایت از بانک مرکزی و ریاست جمهوری شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه در جلسه  علنی امروز (چهارشنبه)‌ طی تذکری آئین‌نامه‌ای گفت: تذکر من با استناد به بند 7 ماده 24 آئین‌نامه داخلی مجلس، اصل 90 قانون اساسی و موضوع یاد شده در صفحات 126،‌127 و 128 قانون آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی است.  
 
وی افزود: در حالی گزارش کمیسیون اصل 90 قانون اساسی در مورد ایرادات وارده به طرز کار دولت در نحوه احیا و چگونگی تشکیل جلسات و تصمیم‌گیری شورای عالی حفاظت محیط زیست و رعایت نکردن قوانین» در دستور کار مجلس قرار گرفته است که می‌بایست کمیسیون اصل 90 به شکایت من رسیدگی می‌کرد.  
 
قاضی‌پور گفت: شکایت این جانب از بانک مرکزی و ریاست جمهوری باید بیشتر از گزارش متبوع در صحن علنی قراعت می‌شد.  
 
رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی اظهار داشت: از هیات رئیسه تقاضا دارم تا به شکایت بنده از بانک مرکزی و ریاست جمهوری که به کمیسیون اصل 90 ارجاع شده پرداخته شود.  
 
وی در ادامه در واکنش به سخنان حمید رسایی گفت:‌ در پاسخ به اظهارات آقای رسایی باید بگویم که آن زمان که دانشجویان مقابل مجلس تجمع کردند چه کسی از آن حمایت کرد؟
 
در این هنگام حجت‌الاسلام سید محمد حسن ابوترابی‌فرد که ریاست امروز جلسه علنی را بر عهده دارد سخنان قاضی‌پور را قطع کرد و گفت: در خصوص تذکر اول باید آن را به صورت مکتوب به هیات رئیسه اعلام کنید تا ما  پیگیری کنیم و الان به آقای فرهنگی گفتم به این موضوع رسیدگی کند، در مورد قسمت دوم تذکر شما نیز بنده پاسخ آقای رسایی را دادم.  
 
اضافه می شود؛ نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه از بانک مرکزی و ریاست جمهوری دور دهم به کمیسیون اصل 90 شکایت کرده است.  

انتهای پیام/  
 

برچسب ها: قاضی ، نماینده ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار