فرهاد ظریف لیبروی تیم ملی والیبال پس از اعلام رأی تجدید نظر کمیته انضباطی به 2 جلسه محرومیت تعلیقی و پرداخت مبلغ 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

فرهاد ظریف لیبروی تیم ملی والیبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به هیچ عنوان رأی کمیته انضباطی را قبول ندارم ولی مجبور به قبول کردن آن هستم.

وی تصریح کرد: معمولاً کمیته انضباطی فدراسیون 2 الی سه بازیکن بزرگ را برای درس عبرت دیگر بازیکنان جریمه می کند.

وی تصریح کرد: من به خاطر حاشیه ای جریمه شدم که اصلاً در زمان وقوع آن در زمین حضور نداشتم و برای دادن تست دوپینگ از سالن خارج شده بودم در رأی اولیه مبلغ جریمه نقدی و مدت محرومیتم بیشتر بود مبلغ 500 هزار تومان برای تشکیل جلسه تجدید نظر صرفاً‌ به خاطر حفظ آبرویم پرداخت کردم ولی متأسفانه باز هم رأی کمیته انضباطی برعلیه من تغییر کرده است.

وی گفت: به نظر من کسانی که در حال حاضر در کمیته انضباطی حضور دارند بدون در نظر گرفتن شرایط خاص افراد و حواشی فقط به دنبال گرفتن پول از بازیکنان هستند.

لیبروی تیم ملی والیبال کشورمان در خصوص برگزاری مراسم های مختلف تجلیل و تقدیر از ملی پوشان از سوی ارکانهای مختلف اظهار داشت: چون کار بزرگی از سوی تیم ملی در طول مسابقات لیگ جهانی انجام شده عملکرد و بازتاب آن از سوی ارگانها حاکی از آن است که والیبالیست ها هم مانند فوتبالیستها در بازی مقابل استرالیا، یک کار تاریخی و بزرگ انجام دادند.

ظریف یادآور شد: در حال حاضر که سطح توقعات مردم از والیبال بالاتر رفته، کار فدراسیون سخت تر شده است، به طوری که ما اگر حتی یک ست هم به تیمهای بزرگ و صاحب نامی چون کره، ژاپن و چین واگذار کنیم مورد انتقاد قرار خواهیم گرفت، ولی بازیکنان تیم ملی نهایت تلاش خود را بکار می گیرند که مثل سنوات قبل بدون حاشیه و با هدفی بزرگ تمرین کنند و در مقابل حریفان نتیجه را به نفع خود پایان دهند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تزریق پول باعث شیوع فرهنگ فوتبالی می شود یا خیر؟

گفت: من به هیچ عنوان نمی خواهم فوتبال را با والیبال مقایسه کنم چون فوتبال در تمامی کشورهای جهان یک برند محسوب می شود، ولی والیبال دارای شرایط متفاوتی است، مبالغ قرارداد ما از سوی باشگاههای خود، در طول مسابقات لیگ قابل قبول و در حد امرار معاش است.

وی تصریح کرد: به هیچ عنوان والیبالیست های ملی پوش به مادیات توجه ندارند اگر این چنین بود بعد از لیگ جهانی از مسئولان گله می کردیم که چرا حواله های ماشین به مرحله اجرا در نیامد؟ وظیفه اصلی ما خوشحال کردن دیگران است./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار