دبیر مجمع نمایندگان مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی گفت:تقویت اتحاد ملی و وحدت اجتماعی را از ضروریت های کاری دولت یازدهم بیان کرد.

مجید جلیل سرقلعه اظهار داشت: دولت آینده باید با در پیش گرفتن دیپلماسی نوین و به روز، علاوه بر تقویت اتحاد ملی با حفظ اصول و ارزش های نظام جمهوری اسلامی نسبت به تقویت روابط با دیگر کشورها اقدام کند.
وی با بیان خط مشی و اصول کلی برنامه دولت ارائه شده از سوی دکتر روحانی رئیس جمهور یازدهم به مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: همان گونه که در سخنان رئیس جمهور در مجلس نیز بیان شد، افزایش قدرت ملی و بهبود وضعیت اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی جامعه و تامین رفاه مردم به شیوهای عادلانه، نتیجه تصمیم گیری و عمل بر مبنای منافع ملی است.
نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی، حرکت در چارچوب های صریح و تعریف شده با همکاری سایر قوا در راستای تقویت منافع ملی را ضروری خواند و گفت: ایران، قدرت بزرگ در خاورمیانه و فرامنطقه ای است و افزایش دوستان و هم پیمانان سیاسی نیز باید در اولویت سیاست خارجی دکتر روحانی باشد.
جلیل سرقلعه در پایان گفت: افق آینده منطقه استراتژیک خاورمیانه و موفقیت آن به عملکرد بازیگران عرصه سیاست منطقه ای آن بستگی دارد./س
برچسب ها: تقویت ، وحدت ، دولت ، یازدهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.