مدیرکل دفتر اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری از تصویب برگزاری همایش ملی آب معدنی در کارگروه اقتصادی این استان خبر داد.

علی شهریارپور در نشست کارگروه اقتصادی استان چهارمحال و بختیاری بیان داشت: برگزاری این همایش برای تایید نهایی بزودی به شورای برنامه ریزی این استان و برای گرفتن مجوز برای معاونت نیروی انسانی ریاست جمهوری ارسال می شود.
وی افزود: استان چهارمحال و بختیاری تنها استان کشور است که دارای شهرک صنعتی آب معدنی است و تاکنون 10 واحد صنعتی با اشتغالزایی 397 نفر و سرمایه 200 میلیارد ریال در شهرک صنعتی آب معدنی کوهرنگ استقرار یافته است.
شهریارپور هدف از برگزاری همایش ملی آب معدنی در این استان را جذب سرمایه گذار و توسعه صادرات آب معدنی دانست و گفت: برگزاری همایش های ملی گز، بادام و ماهیان سردآبی تاثیرات مثبت زیادی برای استان چهار محال و بختیاری به همراه داشته و برگزاری این همایش نیز دستاوردهای زیادی برای این استان به دنبال خواهد داشت.
وی اظهار داشت: بزودی کمیته تخصصی اداره کل صنعت، معدن و تجارت و شرکت شهرک های صنعتی به عنوان مجریان برگزاری این همایش برای برآورد هزینه های مالی و تعیین زمان برگزاری تشکیل می شود./س
برچسب ها: برگزاری ، همایش ، آب معدنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.