امام جمعه موقت رودهن گفت : ما شهدای زیادی در جامعه روحانیت در کل کشور داریم و بیشترین شهید را نسبت به سایر اقشار جامعه در مسیر نظام جمهوری اسلامی ایران فدا کرده است امیدواریم رسانه ملی در این راه قدم های بزرگتری را بردارد و برای شناخت مردم از زندگی شهدای روحانیت تولیدات ماندگاری را خلق کند .

حجت الاسلام مویدی زاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :رسانه های ما نسبت به قبل بهتر شده اند و امیدوارم که تولیدات آنها خیلی قوی تر از گذشته هم شود از قدیم در زمان پادشاهان و ائمه اطهار روحانیت پرچمدار بودند و در دوران دفاع مقدس نقش آنها به روشنی دیده می شود.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :دریک برحه ای از زمان تنش هایی ایجاد شد و در راستای آن احترام به جامعه روحانیت کمتر شد و زحماتی که صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران در زمینه های مختلف می کشند آن احترام و حرمت ها را نگه می دارند و از سوی دیگر پرداختن به زندگی شهدای روحانیت هم باید در دستورکار آنها قرار بگیرد .

امام جمعه موقت رودهن در پایان خاطر نشان کرد : ما شهدای زیادی در جامعه روحانیت در کل کشور داریم و بیشترین شهید را نسبت به سایر اقشار جامعه در مسیر نظام جمهوری اسلامی ایران فدا کرده است امیدواریم رسانه ملی در این راه قدم های بزرگتری را بردارد و برای شناخت مردم از زندگی شهدای روحانیت تولیدات ماندگاری را خلق کند ./س


برچسب ها: تلویزیون ، شهدا ، روحانیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.