سازمان انتقال خون ایران از رشد 9/47 درصدی اهدای خون در لیالی قدر خبر داد.

دکتر حاجی بیگی مدیر کل دفتر روابط عمومی سازمان انتقال خون ایران در گفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران گفت: میزان اهدای خون در شب های قدر امسال 39659 واحد بوده است که این آمار نسبت به مدت مشابه به سال قبل در کل کشور رشد 9/47 درصدی داشته است.
 
وی افزود: استان تهران با 4377 واحد خون درصدی جدول آمار اهدا کنندگان خون در شب های قدر قرار گرفته است و این در حالی است که استان های هرمزگان، ایلام، قزوین، مازندران ،چهار محال و بختیاری و سمنان نیز 6 استانی هستند که نسبت به سال گذشته بیشترین رشد را در آمار اهدای خون شب های در داشته اند.

حاجی بیگی تصریح کرد: پس از تهران که بیشترین آمار را در اهدای خون داشته استان های کرمان با 3211 واحد، خراسان رضوی با 2860 واحد و خوزستان با 2647 واحد خون بیشترین آمار اهدای خون در شب های قدر را به خود اختصاص داده اند.
 
مدیر کل دفتر روابط عمومی سازمان انتقال خون ایران ضمن اشاره به صبر و حوصله مردم در خصوص اهدای خون گفت: سازمان انتقال خون ایران از مردم شریف و نوع دوست کشور  به خاطر حضور پر شور مردم که همیشه یار و یاور بیماران نیازمند به خون هستند تشکر و قدردانی می کند./ع2
برچسب ها: خون ، اهدا ، بیماری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار