فيلمبرداري از بخش‌هاي مربوط بر زندگي "شهيد همت" و شهداي زن به پايان رسيده و طي چند روز آينده تصوير‌برداري از زندگي "شهيد چمران"آغاز مي‌شود.

"سعيد چاري" كارگردان به خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: فيلمبرداري بخشهاي مربوط به زندگي شهيد همت و همچنين شهداي زن جنگ با بازي "مرجان سپهري" و "وحيد بينش" به پايان رسيده است و اكنون در حال تصوير برداري از عمليات دريايي مرواريد با بازي "حبيب الهياري"ف "سياووش قاسمي" و "ارش نوذري" هستيم و طي چند روز آينده تصوير‌برداري از زندگي شهيد چمران را اغاز مي‌كنيم.

                 


وي افزود: نگاهي كه در اين فيلم به شهدا شده كمي متفاوت است و ما به بخشهاي از زندگي شهدا را اشاره كرده‌اين كه تاكنون آن را كمتر ديده‌اند. 



"چاري" اضافه كرد: در قسمتهاي زندگي شهيد "مصطفي چمران" به زندگي اين شهيد بزرگوار در آمريكا و همچنين مبارزاتش بر عليه اسرائيل در لبنان اشاره مي كنيم و همچنين با نگاهي كاملا متفاوت بر روحانيون حاضر در جبهه مي‌پردازيم.



وي در پايان عنوان كرد: "حبيب‌الهياري""، "ثنا صادقي"، "شراره رخام"، "امير زريوند"، "مرجان سپهري"، "ارش نوذري"، "سياوش قاسمي"، "وحيد بينش"، "عليرضا نجاتمند"، "مهدي الهياري" و "حميد جديدي" به عنوان بازيگراني هستند كه تاكنون جلوي دوربين رفته‌اند و از عوامل اين فيلم تهيه‌كننده، "محمد آزادي مهرباني"، فيلمنامه "ثنا صادقي"، مدير تصويربرداري" اميد رخ‌افروز"، طراح گريم "كاظم شيرازي" هستند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار