آثار برگزیده پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت از سوي مركز موسيقي حوزه هنري در قالب آلبوم صوتی و تصویری منتشر می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، پیروز ارجمند در گفت‌وگو با ستاد خبری جشنواره موسیقی مقاومت اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال برای نخستین بار جشنواره موسیقی مقاومت در تهران برگزار می‌شود، حوزه هنری وظیفه سنگینی در این زمینه دارد و در همین راستا به دنبال ایجاد انگیزه در گروه‌های شرکت‌کننده در عرصه موسیقی مقاومت هستیم تا با انتخاب برترین‌ها، به انتشار آثار آنها در بازار موسیقی و فروش آنها اقدام کنیم.

رئيس مركز موسيقي حوزه هنري در ادامه افزود: برای این منظور استودیو «پژواک» حوزه هنری را در اختیار برگزیدگان جشنواره قرار می دهیم تا به ضبط آثار خود بپردازند. این آثار در قالب دو آلبوم صوتی و تصویری منتشر خواهند شد. 

وي همچنين عنوان كرد: آثار منتخب طی مراسمی جداگانه در حضور بزرگان موسیقی ایران و با حضور عوامل اجرایی آن رونمایی خواهد شد و پس از آن برای فروش روانه بازار موسیقی می شوند تا مخاطبان اصلی خود را بشناسند. 

عضو شورای سیاست گذاری پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت گفت: حوزه هنری برگزاري بخش پژوهش موسیقی مقاومت را نیز برعهده دارد. نشست هاي پژوهشي در بخش جنبی جشنواره، در سالن‌های مجموعه برج میلاد، همزمان با برگزاری اجراهای پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت، برگزار می شود.

پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی موسیقی مقاومت با حضور گروه‌های داخلی و خارجی، در سبک‌های مختلف موسیقایی از روز 23 تا 26 مردادماه برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جشنواره موسیقی مقاومت به آدرس defencemusic.ir مراجعه کنند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.