ساکنان شهر حلب در حمايت از ارتش سوريه و محکوميت جنايات تروريستها به ويژه قتل عام خان العسل تجمع اعتراض آميز برگزار کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه، يکي از شرکت کنندگان در اين تجمع اعتراض آميز گفت : ما به عنوان ملت وظيفه داريم با ارتش خود ابراز همبستگي کنيم . حل وفصل بحران کنوني به همبستگي نياز دارد  . ملت حامي اصلي ارتش سوريه است. سوريه متحد باقي خواهد ماند و ارتش نيز حامي کشور خواهد بود.

يکي ديگر از شرکت کنندگان در اين تجمع گفت: ما ساکنان حلب، اقدامات تروريستي گروههاي مسلح مانند قتل ، بريدن سرها و شکنجه را محکوم مي کنيم ما از ارتش مي خواهيم به سرعت تکليف تروريستها را مشخص  کند ما ساکنان حلب از ارتش حمايت مي کنيم تا حلب از وجود افراد مسلح تروريست پاکسازي شود.

يکي ديگر از آنها گفت : ما قتل عام خان  العسل و همه قتل عامهاي ديگري را که در سوريه صورت مي گيرد محکوم مي کنيم از ارتش مي خواهيم با مشت آهنين با تروريستها برخورد کند .

يک تظاهرکننده ديگر گفت : ما آمده ايم تا  قتل  عام خان العسل را محکوم کنيم ما از ارتش و کشور حمايت مي کنيم .

يک زن گفت : ما اينجا  آمده ايم تا قتل عام خان  العسل را محکوم کنيم . ما از ارتش عربي سوريه حمايت مي کنيم .

تجمع کنندگان تأکيد کردند خون شهداي سوريه به هدر نخواهد رفت و بر عزم و اراده سوريها براي کمک به ارتش تا تحقق پيروزي خواهد افزود .

گفتني است تروريستها چند روز بيش از 220 نظامي و غير نظامي را در خان العسل قتل عام کردند که آثار سوختگي و شکنجه در اجساد آنها پيدا بود.

برچسب ها: حلب ، تظاهرات ، سوریه ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار