محمودرضا قديريان گفت: روزه خود را با خوردن آشی با گل و نخ باز کردم.

محمود رضا قدیریان بازیگر و مجری تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران که بازی در سریال "ستاره سهیل" به کارگردانی امیر قویدل را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده گفت: من سر برنامه های مناسبتی ماه رمضان چه در زمینه اجرا و بازیگری حضور داشتم که در رادیو و تلویزیون یک نمایش 30 دقیقه ای ویژه سحرهای ماه مبارک و یک سریال 30 قسمتی را با عنوان "حریم" در شبکه رادیویی جوان در سال گذشته روی آنتن داشتم.

بازیگر سریال "به کجا چنین شتابان" در مورد بهترین خاطره خود در ایام ماه مبارک رمضان عنوان کرد: بهترین خاطره من در ایام ماه میهمانی خدا مربوط به بازی در یک سریال مناسبتی رمضان می شود که قرار بود برای افطاری در آن روز به تهیه آش بپردازم.

وی در ادامه افزود: بنابراین قرار شد مسئولیت هر یک از مواد این آش توسط اعضای گروه پشت صحنه تهیه شود و خرید سبزی آن به دستیار صحنه سپرده شد که در هنگام افطار بعد از خوردن آش متوجه شدیم که محتویات سبزی با گل نخ و آشغال آن پخته شده و در نهایت از بیرون به تهیه آش پرداختیم.

قدیریان در مورد دیگر خاطره خود در این ایام بیان کرد: رادیو در لحظه افطار به من آش، خرما و زولبیا به همراه محتویات دیگر می دهد  من با توجه به اجرای مناجات لحظات افطار و اذان 20 دقیقه دیرتر از زمان افطار به اتاق فرمان رفتم تا روزه خود را باز کنم بنابراین به دلیل دوست داشتن زیاد زولبیا متوجه شدم که تنها از آن افطاری خرمای آن در بسته باقی مانده بود.

وی در پایان افزود: آرزویم از صمیم قلب آن است در این ماه عزیز افراد زود قضاوت نکنند و به دیگر تهمت نزده و این ارزش های اخلاقی را رعایت کنند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار