ماموران پلیس آگاهی شهرستان اسلامشهر غرب استان تهران، موفق شدند متهمی را که به اتهام قتل تحت تعقیب بود، دستگیر کنند.

سرهنگ عبدالله هداوند در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ با اعلام این خبر گفت: متهم که چندی پیش به دلیل اختلاف حساب با باجناق خود او را با ضربات چاقو در شهرک واوان به قتل رسانیده و متواری شده بود، در پی نیابت قضایی و انجام اقدامات فشرده اطلاعاتی در مارلیک شهریار دستگیر شد.

سرهنگ هداوند افزود: سرهنگ هداوند افزود: با پایش غیر مستقیم محل سکونت خانواده قاتل فراری و ترفندهای فنی و تخصصی پلیس، درنهایت اطلاع حاصل شد متهم قصد ملاقات با یکی از اعضای خانواده همسرش را دارد  وبلافاصله ماموران آگاهی به محل قرار اعزام شدند.

متهم که سعی می کرد با تماس تلفنی از باجه های همگانی و تعویض محل قرار ماموران را گمراه کند، با هوشیاری پلیس درمارلیک شهریار غافلگیر شد.

رئیس پلیس اسلامشهر در ادامه گفت: پس از این که متهم متوجه حضور پلیس درمحل شد، با تیغ اصلاح صورت اقدام به خود زنی کرد و ناحیه سمت چپ گردن خود را زخمی کرد.

در این هنگام یکی از ماموران با دعوت متهم به آرامش، سعی در کنترل اوضاع را داشت که متهم ضربه ای با تیغ به مچ دست مامور وارد کرد و در نهایت ماموران موفق شدند با تلاش فراوان تیغ را از دست متهم خارج کرده و وی را دستگیر کنند.

گفتنی است : متهم جهت اقدامات درمانی به بیمارستان تامین اجتماعی شهریار اعزام و حال عمومی وی مساعد است و جراحت دست مامور نیز پانسمان شد.

برچسب ها: هداوند ، متهم ، تیغ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار